Opleiding tot voedingsdeskundige

Discussie in 'De lounge' gestart door Rabarber, 20 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113

Bij bgn ben je ook verplicht om per jaar een aantal punten van bijscholingen te volgen die hun aanbieden. doe je dit niet raak je je registratie ook weer kwijt. Deze moet je dus verplicht doen buiten je eigen bijscholingen om

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    nee;)

3. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Jan Geurtz heeft boeken geschreven over verslavingen. Die insteek van hem is zo sterk, wie weet heb je er wat aan.

4. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Ja dat begreep ik al, maar de eisen zijn vrij minimaal. Je moet 15 punten halen in drie jaar tijd en ik vond ze vrij scheutig in de toekenning van de punten. Ik vond er wel wat leuke cursussen tussen, dus dat zie ik niet als een belemmering.

Carino dank je wel voor je tip. Ik was sowieso al van plan om mij verder te gaan verdiepen in verslaving en dit sluit mooi aan.

LadyXochi dank je wel :).

5. Islah

Islah Niet meer actief

Waarom ga je eigenlijk geen Voeding en Diëtetiek studeren? Gewoon benieuwd...

6. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Ik heb al twee universitaire opleidingen afgerond plus een zware postdoctorale opleiding. Ik heb niet meer de motivatie, de tijd en het geld om nogmaals een 4-jarige voltijds hbo opleiding naast mijn werk en gezin te doen.

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113

Volgens mij is het 15 punten per jaar, maar ik kan er naast zitten

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik zou niet kiezen voor gewichtsconsulent, dietiste of voedingsdeskundige. Hierin leer je nml achterhaalde inzichten.

Wel aan te raden: Natuurvoedingsadviseur, orthomoleculaire voeding en trainer hormoonfactor.

Ik heb deze zelf ook gedaan, dus heb je vragen? Stel ze gerust...

Deel Deze Pagina