Ik zat zo vandaag dat tijdschrift te lezen, en ik sla die blaadjes met reclame enzo altijd meteen om. Toen zag ik die bel en win actie en ik geloof daar nooit zo in, ik denk altijd... ze zetten er leuke dingen in, maar keren nooit iets uit. Ik doe daar dus nooit aan mee. Ik dacht laat ik het toch eens hier vragen: wie heeft er wel eens wat gewonnen bij zo'n actie??
Ik ook nooit en bel toch wel een paar keer op iets wat ik leuk vind. Vriendin van mij een set van winnie the pooh in 1 keer bellen meteen raak.
Ja ik heb een keer lakens van snoozebaby gewonnen, en een vriendin van me vorige maand of twee maanden terug een mamafiets.
Ik heb twee jaar geleden een campingbedje t.w.v. 80 euro gewonnen. Ik bel altijd één keer en speel dan twee keer mee.
Ik heb gewonnen inde WIJ Jonge Ouders: kindereetstoel, jaarlang gratis wasmiddel, weekendje weg, babyfoon, koffertje met naam, fietzitje voor en fietszitje achter, speel/slaaptentje, ik geloof dat ik het nu ongeveer wel heb. Oh ja en vorige maand zo'n nachtlamp. En nee ik bel niet 100x. Ik bel maximaal 7x
Oh ik trouwens nog nooit iets gewonnen, nergens! Deze maand ga ik wel bellen, want ik zag er leuke dingen tussen staan
Ik win echt noooooit iets, mijn zusje altijd overal en alles. Misschien moet ik haar eens laten bellen,
Net 8 pogingen gedaan; 4 op elk die ik leuk vond. Niks gewonnen.... baggere WIJ Doe ik dus niet weer haha