Ik ben nog niet bevallen dus nu is het nog niet aan de orde , maar ik zou het enorm prettig vinden om wat ervaringen van dames te lezen die zelf werken en een partner hebben die in de offshore/uitzending zit.. Voor de dames die het niet kennen, mijn vriend werkt op zee en is dus 5 weken thuis en dan weer 5 weken weg.. Gister een lang gesprek gehad en we hebben besloten dat ik volgend jaar september gewoon weer ga werken en leren...dan heb ik 9 maanden de tijd en rust om ritme te vinden in de weken dat ik alleen ben (want daar gaat het om). Nu ben ik benieuwd of er dames zijn in ietwat dezelfde situatie : zelf werken + geregeld alleen (door werk van partner) en die mij daarover wat kunnen vertellen? Misschien sowieso hoe het is om op geregelde basis alleen met je baby / kind te zijn..wende dit snel? vond je het moeilijk ? en hoe is dat in combinatie met werk ? alvast bedankt!
Ik heb hier geen ervaring mee maar vindt het knap van al die moeders dat ze zo sterk eronder blijven !
Ja ik ben ook heel erg benieuwd hoe dat voelt..ik ben het alleen wel gewend maar straks met een kleine is toch anders.. Geen andere ervaringsdeskundigen ?
Ja ik ben nu ook alleen en dat vind ik heerlijk...5 weken lekker mijn eigen ding doen en dan weer 5 weken van alles samen doen en ook echt de tijd hebben.. ben zo benieuwd hoe het voor ons als gezin en mij zal zijn in de tijd dat ik alleen ben met de kleine.. Als ik eenmaal ervaringsdeskundige ben hoor je het wel
Hi! Kan je wel beetje vertellen hou het bij ons gaat. Mijn man werk in de olie en is dan gemiddeld 1 of 2 weken van huis. Zelf heb dit werk ook gedaan maar nu niet meer sinds ik ben bevallen. Soms vindt ik het lastig maar aan de andere kant heeft ie wel wat langer thuis kunnen zijn naar de bevalling omdat er complicatie waren. Als mijn man er is help ie veel met onze baby en hebt ik meer vrijheid in gaan en staan waar ik wil. Maar wanneer ie er niet is ben ik toch beetje minder flexibel . Het is zoals het is en denk dat ik me daar beetje heb aangepast. Moet zeggen dat bij ons nu ruim een jaar zo gaat en dat ie over ongeveer 6 maanden naar een andere functie gaat. Als je nog wat andere vragen heb hoor ik het graag!