Ik ben nog niet bevallen dus nu is het nog niet aan de orde , maar ik zou het enorm prettig vinden om wat ervaringen van dames te lezen die zelf werken en een partner hebben die in de offshore/uitzending zit.. Voor de dames die het niet kennen, mijn vriend werkt op zee en is dus 5 weken thuis en dan weer 5 weken weg.. Gister een lang gesprek gehad en we hebben besloten dat ik volgend jaar september gewoon weer ga werken en leren...dan heb ik 9 maanden de tijd en rust om ritme te vinden in de weken dat ik alleen ben (want daar gaat het om). Nu ben ik benieuwd of er dames zijn in ietwat dezelfde situatie : zelf werken + geregeld alleen (door werk van partner) en die mij daarover wat kunnen vertellen? Misschien sowieso hoe het is om op geregelde basis alleen met je baby / kind te zijn..wende dit snel? vond je het moeilijk ? en hoe is dat in combinatie met werk ? alvast bedankt!
Ik heb hier geen ervaring mee maar vindt het knap van al die moeders dat ze zo sterk eronder blijven !
Ja ik ben ook heel erg benieuwd hoe dat voelt..ik ben het alleen wel gewend maar straks met een kleine is toch anders.. Geen andere ervaringsdeskundigen ?
Ja ik ben nu ook alleen en dat vind ik heerlijk...5 weken lekker mijn eigen ding doen en dan weer 5 weken van alles samen doen en ook echt de tijd hebben.. ben zo benieuwd hoe het voor ons als gezin en mij zal zijn in de tijd dat ik alleen ben met de kleine.. Als ik eenmaal ervaringsdeskundige ben hoor je het wel