Vandaag een functioneringsgesprek gehad met mijn baas. Mijn jaar contract loopt af 3 weken voordat mijn zwangerschapsverlof is afgelopen. Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik na mijn verlof gewoon terug mag komen! Ze zijn zo tevreden over me, en vinden dat ik naadloos in het team pas en erg goed omga met mijn cliënten. De afgelopen weken voelde ik me soms echt beroerd en zo ontzettend moe dat ik me wel eens ziek wilde melden. Maar heb aldoor mijn beste beentje voorgezet...en dat is gelukkig niet onopgemerkt gebleven. Eigenlijk hoort het natuurlijk normaal te zijn dat je weer kunt komen bij goed functioneren. Helaas was dat bij mijn vorige werkgever niet het geval, ik was zwanger dus toen mijn contract afliep met 18 weken kon ik weg. En 4 maanden na de bevalling kon ik toen weer terug komen.
Wat fijn! Je harde werken en inzet is niet ongemerkt gebleven en beloond. Goed om te lezen dat er werkgevers zijn die geen fobie hebben voor zwangere vrouwen.
Gefeliciteerd! Ik denk dat heel veel meiden in hetzelfde schuitje zitten als jij bij je vorige werkgever. Is mij helaas ook overkomen. Maar super dat je nu zo'n top werkgever hebt!