*Glunder & geluk topic*

Discussie in 'De lounge' gestart door Momof3, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    We hebben het klaagtopic voor de dagen dat we t ff niet zien zitten en t allemaal ff niet zo lekker gaat. Maar we hadden nog geen topic waar we kunnen uiten hoe gelukkig we zijn of hoe goed we ons voelen.

bij deze!!!!
    ik begin:

Ik heb mijn huissie lekker gepoetst,ben aant ontbijten en besef dat ik echt alles heb dat ik wil! Mijn kindjes zijn gezond, de baby eet mega goed, mijn man en ik houden super veel van elkaar en zijn erg gelukkig. Onze dieren hebben het goed bij ons. Mijn zware zwangerschap was mijn kleintje dubbel en dwars waard. Kan mijn geluk niet op :D whoeii

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Om 8 uur maakte mn oudste me wakker,heel lief aaide ze me over mn schouder,"mama..mama.. Gaan we naar beneden" ik zeg nou ik wil nog ff slapen.. Is ze naar dr bedje gegaan tot de jongste wakker werd :) komt ze naar me toe " mama ik ben nog even in bed gaan liggen om rustig wakker te worden. Ik ga alvast mijn gordijn opendoen"

Loop ik ukkies kamer in.. Ligt er een super vrolijk meisje in bed.. " mama! Haao :) "

3. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Mijn 'buikje' krijgt elke ochtend een kusje!!

4. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    Het was voor mijn gevoel zo lang geleden dat ik die positieve test in handen had.
    En dat heerlijke gevoel van vreugde en opgewondenheid over me heen kwam.
    Wat heerlijk die tijd van het ovulatietesten, tot de positieve test en daarna alle echo's, de lieve schopjes.
    En belangrijkste moet nog komen de bevalling! Ik heb er zin in(zal straks wel anders zeggen maar daar gaat dit topic niet om :D)!
    Kan niet wachten.

5. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Elke morgen (of eigenlijk vaak heeeel vroeg in de ochtend) als ik mijn zoontje hoor door de babyfoon en ik op de wekker kijk denk ik neeeeee, je moet nog even door slapen... Maar zodra ik bij zijn bedje kom, hij me aankijkt en een hele grote glimlach geeft, ben ik verkocht! En dan maakt het even niet uit, dat het half 5 in de ochtend is.....

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Leuk topic!

Ik wordt iedere ochtend misselijk wakker wat veelal eindigd in het boven de pot hangen.. Als dat gebeurd is, is het een sterke reminder van wat er aan de hand is en dat ik toch echt op en top zwanger ben en dat maakt mij en mijn partner (na een innige knuffel) intens gelukkig! :D

7. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Elk schopje van onze druktemaker geeft een geweldig gevoel, vooral als ML zijn hand op mijn buik legt en onze frummel nog actiever wordt :)

8. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Wakker worden en beseffen dat ik toch echt zwanger ben na 3,5 jaar! Gelukkig getrouwd, fijn huis, mogen blijven bij mijn werk (van 37 uur naar straks 20 uur) en 2 lieve neefjes waar ik nu alvast mijn liefde aan mag besteden! Jaa ik ben dolgelukkig!!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik gluder van geluk : Dat ons huisje erg mooi word de meubels staan erg mooie. nog niet klaar maar er is een goed begin.
    Morgen verder nog kijken voor leuke decoratie gordijnen moeten ook nog .

Deel Deze Pagina