opleiding volgen

Discussie in 'De lounge' gestart door dorisi, 28 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisi

    dorisi Nieuw lid

    29 mei 2018
    3
    0
    1
    Vrouw
    Vanaf september ga ik weer een opleiding volgen. Geen hele lange. 9maanden 1x per week naar school en de rest thuisstudie. Daarnaast werken en praktijkuren maken.
    Ik werk nu als zorgassistente bij dementerende ouderen en ik ga de opleiding voor helpende doen zodat ik net wat meer mag. De praktijkuren ga ik dan ook deels op mijn werkplek doen en deels op een andere locatie binnen dezelfde organisatie.
    Ik zit nog te twijfelen of ik niet direct de Verzorgende ig opleiding ga doen ipv de helpende.
    Momenteel zie ik voor de vig een hoop beren op de weg en voor helpende niet. (praktische zaken)
    Mijn vraag is wie wil haar ervaring delen over studeren icm gezin en werk.
     
  2. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Ik ben in Okt. 2019 begonnen met de BBL opleiding VIG/MMZ. Ik heb een contract van 24 uur waaronder 8 uur school. Dus 16 uur werken.

    Als we school hebben ben ik de hele dag bezig met opdrachten zodat ik thuis niets tot weinig hoef te doen. ik heb 3 kinderen en vind het prima te combineren. bij een vroege dienst brengt mijn vriend ze weg en bij een late haalt hij ze. (van school/kdv)

    Ik vind de lesstof tot nu toe niet moeilijk en goed te combineren met thuis. Ik zal als ik jou was en de mogelijkheid is er, meteen VIG doen.
     
    snoes79 en kadootje vinden dit leuk.
  3. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Wat goed dat je verder gaat leren!
    Wat zijn de praktische beren die je op de weg ziet bij de opleiding tot verzorgende IG?
    Misschien kunnen wij ze verjagen:p

    Zelf heb ik eerst een 1 jarige BBL opleiding tot kraamverzogende gedaan. Dit is niveau 2 met deelkwalificaties niveau 3.