upc totaal pakket vs kpn interactieve tv pakket

Discussie in 'De lounge' gestart door AHzondag, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wij gaan verhuizen en moeten een nieuwe internet+ tv+ bellen pakket afsluiten. wij hebben nu upc maar zijn daar niet geheel tevreden over. vaak storing en slechte klantenservice.
    wij willen alles bij 1 provider afsluiten en niet zoals nu overal iets.

wat is jullie ervaring met kpn of upc?

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

I LOVE KPN!
    wij hebben tv en internet..vroeger ook tel. maar die gebruikten we nooit.
    nooit problemen gehad altijd uitstekende service, na de verhuizing deed alles het weer prima, behalve de draadloze internet dan maar goed dat was omdat ik een pc debiel ben en he tniet goed wist te instaleren. heb toen echt hele goede begeleiding via de tel. gekregen.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wij hebben internet + bellen van kpn

sinds 17 februari is het zo:

het bellen van kpn naar vast en mobiel betaal je 15 euro per maand abbo geld voor, maar bellen naar mobiel en vaste telefonie is GRATIS :)

je kunt dus bijv 10 uur per maand mobiel bellen met je thuis telefoon,en bijv 50 uur naar vaste telefoon bellen en dat kost je 0,0 bij kpn :) :)

en digitale tv van UPC

digitenne van kpn was goed beeldkwaliteit, alleen alles wat je opneemt MOET je kijken en kun je geen andere zender kijken. echt ballezooi, want waarom iets opnemen wat je toch moet kijken?

interactieve tv van kpn willen we ook niet, want dat werkt via je internetverbinding. je internet gaat dus trager als je tv kijkt, en als je een keer geen internet hebt, heb je ook geen tv

4. AHzondag

lennylenn, dankje voor je reactie.

daantje22, ik had daar niet eens aangedacht over dat internet en tv kijken.

5. SeaShell

ik heb alles goed uitgeplozen en tv van kpn is echt 10x niks voor ons

je moet dus sowieso internet hebben van kpn en als je interactieve tv hebt kijk je dus tv via je internetaansluiting

en bij ditigenne is het dus idd zo dat je niks kan opnemen, want alles wat je opneemt moet je direct kijken en kun je niet wegzappen, erg dom

maar kpn is nu dus echt voordelig met internet + bellen

wij betalen 40 euro per maand voor internet + bellen, en dan mogen we de hele maand gratis naar mobiel bellen en naar vaste telefoon. al bel ik 2 uur achter elkaar mobiel met mijn man, het is gratis

wij hebben nu kabel tv van upc en betaalde daar 17,50 per maand voor, en nu digitale tv erbij met dvr recorder en betalen nu iets van 38 euro per maand, maar dat is dan voor 2 tv's met alle zenders in HD kwaliteit en 2 DVR kastjes zodat we kunnen opnemen op 2 tv's

6. Vroeger UPC gehad, internet, bellen en tv, nadeel was dat als UPC eruit lag, had je ook geen telefoon. We zijn daarna overgestapt naar Tele2 was prima. Vorig jaar kregen we een brief, dat we konden overstappen naar KPN (Glasvezel), ook gedaan. Ben daar erg tevreden over, ook klantenservice van KPN is prima, je wordt daar snel en goed geholpen.

Daantje wat jij zegt over Internet en TV klopt niet, wij hebben wel eens kort geen Internet gehad, maar wel gewoon TV.

7. Wij hebben trouwens een totaalpakket, internet, bellen en TV (interactieve), pluspakket en eredivisie live voor 62,50 per maand.

8. lennylenn

@daantje: maar het gratis bellen hangt toch af van welk pakket je neemt bij kpn? als ik het me goed herinner hoor. want wij hadden dus een pakket met de snelste internet verbinding, daarbij nog digitale tv en tel. maar tel. hoefden we niks voor te btalen. als we een ander pakket met een minder snelle internet verbinding hadden gekozen dan kostte het wel iets per maand.. weet niet meer hoeveel.

ik betaal nu wel veel per maand ( rond de 80 euro) maar dat komt dus door die internet verbinding. die had mijn nu ex vriend genomen omdat hij naar honkbalwedstrijden uit america keek en hij had er een extra zender bij "gekocht" zodat hij die ook op de tv kon volgen. nu zijn we uitelkaar dus kan ik al die zooi naar beneden halen omdat ik die snelle verbinding niet nodig heb en die extra zender ook niet.

9. SeaShell

heb je dan digitenne gehad? want interactieve tv werkt echt via de internetverbinding

zie de KPN website:

Hoe werkt Interactieve TV?
    Je hebt Internet van KPN nodig om Interactieve TV te kunnen kijken. Het tv-signaal gaat via het draadloze modem naar de Digitale tv-ontvanger. Zo simpel werkt het.

Je kijkt dan tv via internet en dat zorgt voor veel scherper beeld dan bij het oude, analoge signaal.

Interactieve TV van KPN

10. Nee wij hebben Glasvezel

11. SeaShell

als je internet+bellen hebt word dit voor iedereen deze maand omgezet. je betaald dan 5 euro per maand meer, maar kan onbeperkt naar mobiel en vaste telefoon bellen met je thuistelefoon

wij hebben internet + bellen. voor telefoon betaal je 5 euro per maand meer.

bijv: internet 40 per maand
    bellen 5 per maand
    = samen 45 per maand voor internet plus bellen

je kunt dan bijv: belonbeperkt altijd pakken = 10 euro per maand voor onbeperkt naar vaste telefoon bellen zoveel je wilt

en nu word dit omgezet naar 15 euro belonbeperkt altijd = voor 15 euro per maand onbeperkt bellen naar vaste en mobiele telefoon

12. AHzondag

digitenne hebben wij ook ooit gehad prima voor boven maar beneden is het toch minder.

maar wij komen nu bij kpn uit op 70 euro en bij upc 58 euro en daarbij moeten nog wel extra pakketen zoals eredivisie en babytv

13. SeaShell

had mijn post aangepast, maar op de kpn website staat ook hetvolgende

Hoe werkt Interactieve TV?
    Je hebt Internet van KPN nodig om Interactieve TV te kunnen kijken. Het tv-signaal gaat via het draadloze modem naar de Digitale tv-ontvanger. Zo simpel werkt het.

Je kijkt dan tv via internet en dat zorgt voor veel scherper beeld dan bij het oude, analoge signaal.

Interactieve TV van KPN

interactieve tv werkt dus wel via het internet..

14. Dan was het die keer misschien puur toeval, gelukkig hebben we weinig te maken gehad met storingen.

15. lennylenn

:)
    a zo ok duidelijk thks

Deel Deze Pagina