opleiding?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door monatoetje, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    Zwangeren, kunnen jullie mij adviseren?
    Is het verstandig om een opleiding te gaan doen als je zwanger bent? Vergeet je dan de boel niet of zijn er andere dingen waardoor die opleiding dan niet goed zal gaan?
    Alvast bedankt voor jullie reacties.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Je begint dan echt als je net weet dat je zwanger bent?

Ligt eraan hoe jij een opleiding wilt volgen.

Een voltijd opleiding lijkt me zwaar en lastig, behalve als je in het 4e en dus afstudeerjaar zit.

Deeltijd: dan heb je een baan ernaast en dat is natuurlijk ook druk

Via internet of LOI : als je alleen zelfstudie doet, verder niks, dan lijkt het me prima te doen.

Ik doe nu een voltijd studie, en ik ga mijn 4e jaar straks in. Ik voorzie nog geen problemen, en komen die er wel, dan los ik ze op, ;)

3. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    hihi uhh ja, nog niet zwanger en geen plannen voor een opleiding, maar het kriebelt wel dat ik wat aan opleiding wil gaan doen. dat zou dan zelfstudie zijn naast 36-urige werkweek (4 x 9). Ik vroeg me vervolgens af of dat dan wel zo handig is. ;)

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Bij een zelfstudie kun je natuurlijk veel zelf bepalen en waarschijnlijk ook wanneer je even stopt en weer begint.

Je kunt ook gewoon modules kopen bij de open universiteit.

Ik zou het gewoon doen nu, je bent nog niet zwanger en je kunt altijd zelf bepalen of je tussendoor even stopt.

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Het schijnt dat je tijdens je zwangerschap slimmer bent.. Dus kom maar op met die studies, haha!

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik wil je niet uit je droom helpen, maar ik ben echt niet slimmer geworden. Ik had altijd 8en en nu net een 6, :(

Je wordt meer allert en lijkt slimmer, maar voornamelijk gericht op je baby en alles daaromheen. Dus niet in een studie specifiek.

Was dat maar zo, :p

Deel Deze Pagina