Hallo allemaal, De titel zegt het al. Ik ben op zoek naar ervaringen de Samsung Galaxy S5360. Dus wie heeft deze en kan me er iets over vertellen? Ben je er tevreden over? Of juist niet? Wat is goed, wat minder? Alvast bedankt Groetjes
Hoi, Lees net je berichtje en denk, hé die telefoon heb ik... Dus reageer ik maar even. Ik ben pas sinds 3 maanden aan een smartphone. Daarvoor heb ik het altijd afgehouden. Maar toch is dat appen wel handig. Dus ik dacht, simpele telefoon + kunnen appen=goed.... Ben tevreden over kwaliteit van de telefoon maar (ik was gewaarschuwd) je kunt weinig apps downloaden omdat het interne geheugen heel weinig is. Hij roept nu al dat de WhatsApp niet kan worden bijgewerkt omdat er niet genoeg ruimte voor is. En ik heb eerlijk waar niet meer dan 5 apps gedownload... Ik ben nog steeds blij hoor met dat ding, maar ga wel langzamerhand uitkijken naar een betere. Succes!
Ook wij hebben deze telefoon... Hebben de tel nu bij 1,5 jaar en begin me er langzamerhand aan te irriteren. Batterij is heel snel leeg en interne geheugen is idd ook heel snel vol.