Doen! Zo leuk om weer te studeren. Er zijn steeds meer oudere studenten op allerlei opleidingen. Ga er voor!
Ik ben net 32 en zit in mijn tweede jaar van de opleiding HRM. De propedeuse duurde bij ons 1,5 jaar vanwege de deeltijd variant, dus ben inmiddels 2 jaar echt onderweg. Ik heb een vrouw van 50 in de klas, een vrouw van 55, mannen en vrouwen van 40+. Sterker nog.... de groep studenten in de categorie 30-40 is denk ik even groot of zelfs kleiner dan de groep van 40+. Gewoon proberen! Je bent nooit te oud om te leren en wat al gezegd is; je moet nog een flinke tijd tot je pensioen. Doe dan in ieder geval iets wat je leuk vindt
Ik heb de opleiding gedaan en in mijn klas zaten ook best wat dames van 50+. Lijkt me geen probleem en zeker met een zorgachtergrond goed te doen!
Oh dat lijkt mij ook gaaf. Heb je tijd om mij meer te vertellen over, hoe anders de bedrijfstak is waar je vandaan komt, en hoe en waar je deze opleiding volgt en hoe je erop gekomen bent. Ik ben al jaren aan het piekeren over mijn werktoekomst. Wat nou te doen.
Ja doen!! Is echt heel leuk en je bent echt niet te oud. In mijn klas voor de vervolgopleiding was meer dan de helft 35+