Hebben jullie ook dat die 'superhandige' dozen van Nutrilon de bovenkant verliezen? Het deksel laat los en hij sluit dan niet meer goed. Vroeger bestonden er van die bewaarboxen...die zie ik nergens meer... Iemand tips?
Ik heb er geen problemen mee hoor. Ik heb trouwens nog wel zo'n bewaarbox. Dus als je die wilt hebben dan mag dat van mij. Moet je alleen zelf de verzendkosten betalen. Maar dat is wel 6,20 euro. Dus dan wordt het misschien te duur. Ik weet niet waar je woont, maar ik woon in Emmen. Dus misschien kun je het wel ophalen. Liefs Maria
@ miguel: echt heel erg lief van je, maar dan is het denk ik handiger om inderdaad gewoon een tupperwareboxje te kopen, denk ik. Maarre, wel bedankt!
Lijkt me inderdaad handig. Wel jammer dat je die boxen niet gewoon nog in de winkel kunt kopen. Ik had hem toen bij de DA weg.
Ik vind die boxen juist top. Niet een beetje hardhandig als je de hele boel sloopt?Hihi... Wij hebben nu geen nutrilon meer, omdat Djurra het ook prima doet op Friso. Daar hebben we nu zo een zelfde soort box voor gekocht, maar dan van plastic. Met een houdertje voor het maatschepje, zo een afstrijkrandje. Handig hoor.
Die bewaarbox van Friso zat bij mij in de Kruitvat-doos. Dat was zo ongeveer ook het enige dat er in zat............
Wij hebben ook geen problemen met die nutrilon bussen, bij ons is het deksel er nog nooit afgegaan Vind ze handig, met z'n afstrijkrand.
jaaaaaaaaaaaaaaa ik ken dat probleem ook, grrrrrrrrrrrrr vooral als manlief de doos een aantal keer open en dicht heeft gedaan....zou het daar aan liggen hhihihihi
Ja maar in de bewaarbox van Friso, daar moet je de poeder met zakje en al in doen... (heb m zelf ook voor de friso comfort). Dus als je de nutrilon gewoon los erin doet, weet ik niet of dat niet eronder uit komt, omdat de bodem nl los zit. Dit moet je eruit trekken om het zakje erop vast te maken.