Ervaring gazelle cabby

Discussie in 'De lounge' gestart door Prj, 20 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prj

Prj Niet meer actief

Wie heeft er ervaring met deze bakfiets?

Onze babboe big heeft het voor de zoveelste keer begeven en ik ben het nu zat en wil een nieuwe.

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Niks anders dan lof! Ben er zo tevrrden over ik wil niks anders meer!

3. Prj

Prj Niet meer actief

Fietst hij echt zo licht?
    Ik heb 4 kids van 5, 4, 3 &5 maanden. De oudste fietst zelf de andere 3 moeten er in kunnen. Of zitje achterop

4. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Wij hadden er een gehuurd op vakantie. Vond hem wel fijn. Ik vind hem wel doordat hij 3 wielen heeft minder stabiel. De standaard ging er soms zo moeilijk op dat hij weleens is omgevallen met 2 kinderen erin.
    Misschien kun je er ook eens een huren?

5. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Je kan de cabby testen bij een expierence center van Gazelle! Dat hebben wij gedaan. Er zijn er twee geloof ik, 1 in Amersfoort en die ander weet ik zo uit mijn hoofd niet.

Ik ben heel tevreden over de bakfiets. Het fietst niet als een veertje met 3 kinderen erin maar het is vergelijkbaar met mijn mamafiets met 2 erop. Ik vind hem heel stabiel en het fietst eigenlijk bijna als een gewone fiets, al moet je wel rekening houden met de bochten indraaien dat moet uiteraard iets ruimer.

Ik heb 3 kids van 8mnd, bijna 2 en net 3. De jongste in de maxicosi en de andere twee op het bankje. Als de jongste uit de maxicosi is gegroeid moet er een zitje achterop omdat er geen 3 kids in de bak kunnen, maar dat vind ik ook prima. De prijs vinden wij heel redelijk (we hebben hem niet bij Gazelle gekocht maar bij een online fietsenwinkel, dat scheelde nog €400) en de bak kan ingeklapt wat weer handig is qua ruimte in ons tuinschuurtje.

6. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Hier ook fan. Overweeg inmiddels een elektrische maar dat heeft met omstandigheden te maken niet met de cabby.
    Fietst prima en heel handig dat je de bak kunt inklappen.
    Enige minpuntje vind ik dat sturen met de huif niet lekker gaat

7. Prj

Prj Niet meer actief

We hebben hem besteld. Hij komt woensdag.

Elmyra vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina