Bij mij is dat Mozarella, feta, tomaten, komkommer & fruit! Dat HOORT er echt op te staan. Wat is dat bij jullie?
7 blikjes cola light 14 blikjes energiedrank 2 flessen frisdrank 2 flessen yoki 4 liter melk Hagelslag 2 soorten fruit 6 komkommers 12 eieren 2 pakken toetje 2 hele bruine broden 1 halfje wit 2 zakken bolletjes 1 kg kaas Filet americain Daar begint ons wekelijkse boodschappenlijstje eigenlijk altijd wel mee. En dat wordt aangevuld met ingrediënten voor avondeten voor 7 dagen en zonodig wc-papier, luiers, wasmiddel etc. Maar bovenstaande wordt wekelijks gekocht.
koffie, appels/bananen snoeptomaatjes, komkommers brood dat heb ik echt altijd in huis. voor de rest kijk ik in de winkel wel welke fruit en groente ik er nog bij koop. maar net wat er in de aanbieding is en waar ik zin in heb.
Wc papier Bleek Melk Yoghurt Fruit Brood Beleg Koffie Flesjes spa rood Eieren Zoiets heb ik er standaard op staan. En dan vul ik het aan met wat we die week willen gaan eten en wat er nodig is
Energiedrank als in redbull? Dat kost dan ook wat! Blij dat jullie ook zoveel komkommers bestellen.. ik dacht al dat ik de enige was haha!
Groene ijsthee, mineraalwater, kattenvoer, fruit, brood/broodjes, gerookte kip/kalkoen-beleg (shit, vergeten ), kaas, hagelslag, vlokken, roosvicee, honingdropjes, komkommer, croissants. Verder standaard producten als toiletpapier, wasmiddel/verzachter, kattenbakvulling, vuilniszakken etc etc. Avondeten beslis ik op het moment zelf, afhankelijk van de aanbieding.
Echt elke week: Volkorenbrood Koffiecups Havermout Melk Yoghurt Kwark Kaas Eieren Bananen Appels Komkommer Paprika Cherrytomaatjes De rest varieert of het bijna op is of niet haha
maar standaard wc papier, hoeveel gaat er doorheen dan bij jullie? Hier is dat denk 1x per maand of nog geeneens dat ik dat koop standaard (uitgaande van 1x per week boodschappen) melk luiers worst vlees markt: groente fruit kaas brood word 4x per week aan huis gebracht Wel standaard iets dus maar hoef ik niet voor weg
Melk Koffiemelk Eieren Fruit (altijd kleine, zo groen mogelijke bananen) Appels (Elstar) Witlof (zijn we gek op!) Lente ui Tomaten (meestal Roma of snoeptomaten) Komkommer.
Uien Komkommer Tomaten Sinaasappels (ben ik sinds ik zwanger ben echt verslaafd aan) Bananen Kiwi's Katten snoepjes En zakjes om de kattenbak elke dag schoon te maken. En de rest bekijk ik elke week apart. Wasmiddel en schoonmaak middelen hebben we meestal wel voor minimaal een half jaar in huis. Nu zelfs wasmiddel voor een jaar in huis. Vraag me niet waarom.
Brood Melk Vleeswaren voor op brood Flesvoeding Fruit (3 soorten) Groenten (6 soorten) Brood Chips En cola, oh wee als ik dat vergeet
Fruit Limonade Brood Vleeswaren Melk Griekse yoghurt eieren chips Groenten Dit staat sowieso altijd op mijn boodschappenlijstje.