ik ben door precies die zelfde persoon benaderd een tijd terug! toen had ik een mobiel op mp staan en kreeg het zelfde verhaal. aan mp doorgegeven en die zouden er wat mee doen NOT daar snap ik dan niks van he, dit gebeurt zo vaak en nog kunnen ze er niks mee. ik doe alleen nog maar aan verkopen als het in nederland is want vertrouw er niks meer aan (alhoewel nederlanders er ook wat van kunnen hoor laten we het daar vooral niet over gaan hebben)
Vriend heeft precies dezelfde reactie gehad. Gereport en gedelete. Zodra ze met dit soort verhalen beginnen weet je al dat het niet goed zit.
Oooo gelijk melden! Die "ken" ik had voor zo een 2-3 jaar geleden een tel. Te koop gezet en kreeg precies hetzelfde verhaal. Achteraf kreeg ik een bericht van mp dat het idd om een oplichter ging. Niet op ingaan en een melding maken dus
Klopt. Merk ik ook. Ik hoor dan dagen niks en mail een keer of ze mijn mail wel hebben gehad. Is dan vaak niet zo. Gelukkig ga ik er dan op tijd achteraan zodat ze het nog wel willen kopen. Dit zijn idd duidelijk oplichters. Heel goed dat je gelijk hebt gegoogeld toen je het niet vertrouwde.
Dat is niet raar, want dat zou betekenen dat je alle bedragen zou kunnen gaan terugboeken nàdat je een artikel hebt ontvangen. Lijkt me ook niet de bedoeling Dus jij bied iets aan op mp. Iemand doet een bod, jij accepteert deze. Geeft bankgegevens, wordt netjes betaald. Jij stuurt het artikel ter goeder trouw op. Tegenpartij ontvangt deze en boekt vervolgens bedrag terug. Lijkt me niet de bedoeling
Terugboeken kan alleen met sommige incasso's. Dus op zich hoef je je daar niet al te veel zorgen over te maken.
Neemt overigens niet weg dat het altijd even goed is om wat heen en weer te mailen, dan heb je snel genoeg in de gaten of het om een betrouwbaar persoon gaat of zoiets als dit.
Heb ik ook 1x gehad met een psp. Daar kwamen ze uit Amerika, en ik moest helpen uitzoeken wat de kosten waren... Ikke naar het postkantoor en hun gelijk niet doen! Klaar.... Dus ik denk ook dat het een bende ofzo is...