hele gave trui, maar blijft uitharen

Discussion in 'De lounge' started by sjmmie, Feb 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjmmie

sjmmie Actief lid

Oct 27, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

hoop dat ik jullie tips kan gebruiken, ik heb een hele mooie trui gekocht deze winter, al een keer uitgewassen, maar hij haart zo vreselijk uit, het is net of ik even flink met een harige hond heb geknuffeld als ik m uit doe (of ergens heb gezeten of uit de auto stap, mijn hele dashboard zit eronder, heel leuk als je man net met cockpitspray de auto heeft gedaan van het weekend:()

ik heb m nu in de droger op opfrissen in de hoop dat de haren eruit blazen (en ik hoop ook van harte dan dit op een koude temperatuur gebeurd...)

heeft iemand nog tips?

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

nee dit is een lastige inderdaad, ik heb ook zo´n vest, ik heb hem bijna nooit aan omdat ie zo veel haren afgeeft.
    en dat blijft ie ook doen tot ie kaal is vrees ik :D

geen tips dus ik lees ff mee, mijn oma zei nog dat je met een stukje tape je trui kan afnemen, steeds op een andere plek plakken en dan blijven de haren zitten, maar ook dat heeft hier niet geholpen.

3. sjmmie

sjmmie Actief lid

Oct 27, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik heb m een paar keer in de droger op opfrissen gedaan, en ook al helemaal met ductape bewerkt, maar hij blijft echt haren, vind het zo jammer, ben er echt met een koopje van af gekomen (dacht ik, hij was 50 euro eerst!)

4. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Je hebt ook van die scheerapparaten voor truien enzo.
    Heb ze dat wel eens zien doen in winkels.

Share This Page