oplichting advocaat die goed aangeschreven staat

Discussie in 'De lounge' gestart door sophia2016, 23 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Lullig zeg, ik zou hem nog 1 serieuze mail sturen dat wanneer je het geld niet binnen 3 dagen terug hebt, je verdere stappen tegen hem gaat ondernemen. misschien schrikt hij daar nog van

2. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Heb ik gedaan

Zie op het forum waar die acties is nog een post staan van een uur geleden

Kan hier zo woest om worden

Neem dat gewoon even contact op en geef het geld terug

Het bezwaar is nu niks meer aan te veranderen

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    is hij dan geschorst zoals zijn kantoor zei of helemaal geen advocaat meer? bij een schorsing kan je nog een klacht indienen

4. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Geen advocaat meer

Maar zoals je boven kan lezen vele mensen altijd goed geholpen kan geen slechte recensies vinden

Dus snap het niet echt

5. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Kun je niet op die forum in de topic waarin hij reageert ff vragen hoe het zit? Mss dat hij dan wel reageert, als er toch wat mensen (potentiële "klanten") meelezen

6. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Jasat wil ook gaan doen ik wacht tot mijn account Word geactiveerd hoop dat dat snel gebeurd

Heb hem met een pb gestuurd via die site onder andere naam voor informatie voor visum kijken of die reageerd

7. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Zo heb op mp beoordeling gegeven

Kijken wat die erop zegt

Staat ook een adres bij

Wanneer ik mijn geld niet terug krijg zal ik zeker een bezoekje brengen

8. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Heb op die site een privé bericht gestuurd onder een andere naam voor advies

Hij hapte meteen zoals die bij mij toen deed en meteen het financiële gedeelte in kaart brengen

Vind dit echt heel erg dat mensen zo met andere omgaan

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    heb je dan een contract met hem gesloten? op zijn naam of met die samenwerkende advocaat of onder een andere bv? als je een contract hebt en hij levert niet kan je hem daarop aanpakken maar neem dan aub een echte advocaat :) je kunt mss ook in aanmerking komen voor gefinancierde rechtsbijstand.

10. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Nee dat niet

11. McDsee

McDsee Niet meer actief

Iets om te melden bij Radar?

12. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Niet netjes van deze man dat hij zijn afspraken niet nakomt, hopelijk komt het alsnog goed, maar als hij wel op andere mensen reageert en niet op jou dan is de kans klein dat er nog wat verandert.

Wel ben ik van mening dat je zelf een risico hebt genomen.
    Een belangrijke aanvraag zou ik zelf nooit door iemand laten afhandelen die niet meer geregistreerd staat of die officieel niet meer werkzaam is met dat beroep, tenzij het een bekende van jou of van vrienden/ familie is, maar in dit geval ken je hem niet en ben je van de recensies uit gegaan. Recensies kunnen ook door bekenden van hem zijn ingevuld.
    Bij iets onbelangrijks kan je de gok wel wagen, maar bij een aanvraag als deze had ik liever wat meer geld kwijt geweest bij een betrouwbaar adres.

Maarja dat is achteraf praten, hopelijk vind je alsnog een oplossing hiervoor en krijg je je geld terug.

13. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    dankzij praw.o is mijn man hier gekomen eigenlijk ik vind dit erg vreemd kan het haast niet geloven ..

14. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Ja weetje ik ga dit niet zomaar hier neerleggen ik kan je zijn e-mail laten lezen het geld wat overgemaakt is
    En ik heb dus de IND aan de lijn gehad en er is geen bezwaar ingediend

24 maart was de afwijzing dus had tot 24 april om bezwaar te maken

Ik heb hem meerdere malen gemaild hij was op vakantie tot 13 april erna heb ik nog contact gehad en hij zei ik ben ermee bezig

En ik kan het haast zelf niet geloven heb zovaak contact gehad als snel antwoord op alles

En gisteren meld ik mij dus aan via een ander account op bp en vraag hem om help bij een zaak hij reageerd binnen het half uur erop vervolgens mail ik hem terug dat ik hem al heb betaald en of hij alsnog contact wil opnemen om het uit te leggen En ik hoor niks meer

15. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0

Hij met zijn ervaring zou het inhoudelijke doen en zijn advocaat die hij heeft zou het bezwaar aantekenen

En zoals vele al zeggen hij heeft zoveel mensen geholpen zelfs gratis advies geeft hij dagelijks nog

16. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    oplichting is nooit ok, en betaald krijgen voor iets wat je niet nakomt moet gestraft worden vind ik.

Maar je titel vind ik verkeerd. Het is geen advocaat, dus je bent niet opgelicht door een advocaat. Een advocaat pik je niet van marktplaats, en betaal je ook niet onder vermelding van kleding. Ik wil zijn gedrag zeker niet goed praten maar ik vind dit eerlijk gezegd een beetje een gevalletje: voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, en erna het slachtoffer uithangen als het misgaat.

Wat je nu kunt doen is aangifte doen maar verder is het helaas pindakaas. Bij een nieuwe procedure hoop ik dat je ervan geleerd hebt en een echte advocaat of een jurist (vaak goedkoper maar dan wel iemand via een juridisch kantoor en niet via mp)

17. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Ja oké de titel heb je wel gelijk in....

Maar de rest hij heeft zoveel ervaring heeft overal gratis advies op onderwerpen

Heeft voor mij een brief geschreven

Bij de afwijzing heb ik het 2E deel overgemaakt zoals afgesproken

18. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ja maar dit is hetzelfde als iets kopen op mp, geld betalen en je product (in dit geval dienst) niet krijgen.

Het gaat om een visum, dat doe je toch niet via mp?! het is niet dat je even een extra paar schoenen aanschaft. En kom op, onder vermelding van "kleding".... Dan wil je naar mijn idee ook bedondert worden. je vraagt juridisch advies! Toch geen kleding

19. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Radar doet hier niks mee. Het is geen advocaat maar gewoon iemand die zijn diensten aanbiedt via marktplaats. Wanneer hij dit deed in de functie van advocaat dan kon je naar de Orde van Advocaten stappen. Nu alleen aangifte bij de politie.

20. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    2E deel via pay pall

En nee ik had hem niet via markplaats
    Maar via buitenlandse partner .nl
    Waar die al sinds 2003 actief is en vele mensen geholpen heeft

En hij heeft voor mij een hele goede brief verzorgd voor de aanvraag het is alleen afgewezen op iets anders

En de correspondentie verliep altijd vlot
    Reageerde zelfs in het weekeind

Ik had nergens een vermoede dat dit zou kunnen gebeuren

Tuurlijk hij is een adviseur en oud advocaat met hele lange ervaring

Maar zo zie je maar weer

Deel Deze Pagina