Je paypall betalingen al geprobeerd terug te krijgen? (te storneren? ) en nu moet het traject weer opnieuw begrijp ik. Ik zal toch eens een echt advocatenkantoor binnen wandelen en kijken of je niet voor gefinancierde rechtsbijstand in aanmerking komt.
Ik hoop dat het je nog gaat lukken, maar echt pak het goed aan. Dus niet via marktplaats, maar echt een advocaat. Iemands intenties kunnen dan wel goed zijn, maar je wordt echt niet zomaar geschorst of zo.
Even een update Na uren zoeken via internet Heb ik zijn huisnummer gevonden Heb direct gebeld Hij was overrompelend en vroeg mij hoe ik aan zijn telefoon nummer kwam Ik bleef uiteraard beleefd Hij maakte excuses en zei dat die een oplossing zou gaan zoeken ik moet hem donderdag alles gaan mailen Er zal een nieuwe aanvraag moeten komen maar die zal voor zijn rekening zijn Dus ik ben benieuwd Hij schrok echt dat ik hem belde Hoop dat het opgelost gaat worden
Ja hij stotterde er zelfs van Hij zei dat die tijdje afwezig was Ik zei had dat dan gezegd dan had ik iemand anders gezocht voor het bezwaar Even afwachten of die nu daadwerkelijk zijn belofte na komt uiterlijk maandag zal ik reactie krijgen Anders ga ik gewoon bellen Weer
haha omg dat je dat durft zeg maar kreeg je geen reacties op je mailtjes dan ? heb je ook gevraagd waarom je niks terug hebt gehoord?