Wees gerust wie weet komt hij bij jou ook nog op de deurmat Hier niet gehad. Maar bedankt voor de waarschuwing.
Misschien denken ze dat er toch niks te halen valt hihi. Hier heeft de halve woonwijk de brief gehad. Dus echt heel grootschalig en als je dan bijvoorbeeld 1000 brieven stuurt en er maken 100 mensen dat bedrag over plus de kosten voor het bellen..... Tja.
Ik denk eerder dat Marco nu ziet dat hij door de mand is gevallen en er hier geen mensen zijn die hem betaald hebben.
Hebben de Polen en Roemenen een nieuwe manier gevonden om snel mensen op te lichten? Wel slim van ze om het in 1x groot aan te pakken. Op die manier komt er in 1x een smak geld op hun rekening die ze er snel af kunnen halen. Dan weer snel vertrekken naar hun eigen land met het geld. (zou me niks verbazen als ik gelijk krijg)
Ik zir zo vaak van die waarschuwingen voorbij komen, maar ik krijg ze zelf nooit... Vind t best jammer. Zou er graag een postzegel tegenaan gooien om een gepeperde brief terug sturen. Gewoon voor de gein. Kijken wat er gebeurt!
Niks ws. Ze gaan daar geen moeite voor doen neem ik aan. Neem ook aan dat als er een adres op staat dat zeker niet die van hun s, anders zijn ze gelijk te achterhalen toch?
Ik heb dus twee jaar geleden een brief ontvangen van tank collect. Ik zou ergens op de A4 bij Delft hebben getankt en zonder te betalen zijn weggereden. Mijn kentekenplaten waren toevallig gejat twee dagen eerder ( op een zaterdag ) voordat ik een brief kreeg van tank collect ( op een maandag ) de datum klopte niet ( anti datum ) ik belde ze op, wilde bewijs zijn van ze, hadden ze niet. ook een zogenaamde "handtekening" onderaan de brief leek wel op een horizontaal streepje ipv een handtekening. Ik ben naar de politie gegaan, die konden niets voor me doen. Toen heb ik het desbetreffende bezine station gebeld en verteld hoe en wat, camera beelden zijn bekeken en de conclusie: mijn auto , kenteken en ik zelf stond niet op de bewakingsbeelden! Zo zie je maar!! En het ging om een klein bedrag, iets van 24 euro. Als ik tank en weg zou rijden dan zou ik wel meer tanken! Maar ik denk dat er heel veel mensen intrappen en maar betalen.