Ha dames, Het is weer eens zo ver, de achterburen hebben een feestje in de tuin met 50 van hun beste vrienden... Ik kan woordelijk de songteksten horen, was net bij mijn zoontje gaan kijken maar deze ligt steeds te draaien en slaapt maar half Het is niet zo dat ze iedere week feest hebben, gelukkig! Maar vind het niet meer dan normaal om in een woonwijk waar het stikt van de jonge kindjes rekening te houden met het volume wat je produceert? Zit nu erg te twijfelen om de politie te bellen. Wil wel maar ben op dat gebied toch een beetje een schijtluis. Ga er liever niet heen omdat andere buren dit eerder hebben gedaan en laten we zeggen dat de overlastbezorgers niet open staan voor 'commentaar' en redelijk agressief uit de hoek kunnen komen. Pff baal zo! Ik wil gewoon slapen :x Dus wat zal ik doen?
Hier is de regel Tot elf uur lawaai. Daarna rustig. Dus ik zou ook niet blij zijn als mensen om half elf bij mij aan de deur zouden staan Ik zou gewoon in bed gaan liggen. En proberen te slapen. Je zoontje slaapt, draait misschien wat meer maar krijgt er niks van. Mocht het tegen twaalf nog echt erg zijn zou ik de politie bellen
politie bellen, ik ga echt geen eigen rechter spelen als ik die mensen niet ken. als het 22:00 is geweest en het is echt onverantwoord hard hang ik om 1 over 10 al aan de telefoon met de politie. belachelijk.
Ja mag best bellen hoor, heb ik ook weleens op dut tijdstip gedaan. Het was zó lawaaierig dat ze kwamen en er een eind aan maakten. Later hoorde ik dat de buren ook Al hadden gebeld.
Ze hebben een tent Ervaring leert dat hun feestjes wel tot 4.00 uur doorgaan... Ben bang dat ze erachter komen dat ik het ben en dan hier aan de deur staan...
Politie zou ik niet direct bellen. Ga even langs en vraag of ze de muziek zachter kunnen zetten, zodat jouw zoontje kan slapen en jij natuurlijk ook.
Ik zou er eerst persoonlijk langs gaan...ookal is het tuig! Mocht dat niet helpen, politie bellen. Mocht je er echt last van hebben. Anders gewoon lekker in bed gaan liggen .
Het is weekend, tot twaalf uur zou ik hen "gunnen". Maar als het om 5 na 12 nog zo'n kabaal is, hing ik aan de lijn met de politie. En zou ik de buren verwittigen dat ze hetzelfde doen, zodanig dat die politie ook effectief komt.
Zo hebben wij hier exact hetzelfde gehad Wij dus wel.de.politie gebelt was half 3 snachts en het enigste wat ze zeiden was dat we een beetje tollerantie moesten hebben en het maar moesten aanvaarden
Heb gebeld en de andere buren gevraagd dit ook te doen (iedereen 'klaagt' erover op Wapp. Ben het beu nu, kei en keihard, lijkt wel een discotheek in mn achtertuin
Ja hoor dat heb ik gelezen en nog was ik langs gegaan! Met het verzoek de volume knop zachter te zetten ivm het kind (en andere buurtkids)
Ik zou geen politie bellen. Zolang het niet ieder weekend is. En als je echt zo stoer bent om met zijn alle op de wapp te 'klagen' ga dan met zijn alle langs.
Herkenbaar !!! .. Mijn buren zette de muziek altijd op 10000 meerdere keren politie gebelt.. En de woningbouw... Ze doen er niets tegen al jaren in strijd.. Vani de week zette ik mijn droger aan om half 12 savonds Politie aan me deur wegens overlast Wtf !