Hai allemaal. ik weet niet of er al een topic over is maar wanneer vragen jullie de blije doos aan?! En waar kun je dat doen?! x
De blije doos he ik aangevraagd zodra ik mijn 1e echo had gehad (had daarvoor een mk gehad dus wilde wel wat zekerheid) heb het 1e tijdschift ook al gehad (die krijg je gratis een paar keer per jaar tot het 1e levensjaar. en de etos felicitas doos heb ik toe ook aangevraagd en de eerste doos (Zwangerbox) kreeg ik van de week mail van dat ik die op kon halen dus die heb ik gelijk gehaald hahaha weet niet hoe ver je nu bent en of je al zwanger bent maar ik zou em gewoon aanvragen
Je kunt 'm al aanvragen hoor! Het tijdschrift krijg je vrij vlot na je aanvraag, ongeacht hoe lang je zwanger bent! De box krijg je een oproep voor in de mail (als je het via internet aanvraagt tenminste) wanneer je deze op kunt halen. Ik kreeg deze afgelopen week pas, dus 20 weken nadat ik 'm aanvraagd had! De Felicitas-doos bij de Etos kon ik vrij vlot al ophalen! Bij 10 weken zwangerschap geloof ik al...