Oploop is prima hoor. Ik had vrijwel geen oploop tussen 12 en 13 dpo en heb nu knallers en een HCG van 918 met 4+3 weken
Oh, doet me goed om dat eens te zien/lezen! Denk dat ik een pak rustiger ga worden als ik morgen hoor dat m'n hcg goed stijgt. Dan moet ik het echt een beetje gaan loslaten
Om dit een extra boeiend te maken voor mensen die dit later nog nalezen... Een volledig overzichtje van m'n easy@homes en predictors tot nu. Ipv dat de testlijn van de predictor donkerder wordt, wordt de controlelijn lichter. Ook goed zeker? Vanavond eindelijk even een klein beetje rust/vertrouwen dat die tweede bloeduitslag morgen wel ok zal zijn.
14dpo en de testlijn is voor de eerste keer een fractie donkerder dan de controlelijn ❤️ Bloedafname al gedaan, hopelijk tegen de middag het resultaat!
L Prachtige test hoor, gefeliciteerd! Nu de “verlengde wachtweken” in, die vind ik persoonlijk nog erger. Wachten op de 1e echo… Is jouw uitgerekende datum dan 1 november?
Uitgerekende datum is idd 1 november! Die verlengde wachtweken vind ik zelf idd ook erger... En na alles wat we meegemaakt hebben, duren die gevoelsmatig tot minstens 26 weken zwangerschap dus we hebben een lastige periode voor de boeg... Nuja, het is voor een heel goed doel ❤️
Dat is wel een waarde die ze graag zien! Boven de 100 op 14 dpo. Ik vind het niet verkeerd eruit zien
Ze waren idd wel tevreden! Zelf nog een extra bloedafname laten doen vandaag (omdat ik gek word van de spanning ) en hcg 329 op 16dpo vandaag. Heel mooi gestegen dus. Wel gezien dat m'n progesteron al de hele tijd tussen 16 en 18 schommelt. Kliniek maakt zich er geen zorgen over, maar ik vind het erg laag gezien ik 3x400mg utro gebruik... Bij m'n zoontje stond het met dezelfde dosis tegen de 30. Dus nu maak ik me daar weer zorgen over