Goede oploop? Hoe lang blijven testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Soesxx, 24 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soesxx

Soesxx Lid

22 feb 2023
    45
    68
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal!
    Ik ben al eventjes aan het meelezen op het forum maar vrij nieuw hier.

Wij zijn aan het proberen voor een eerste kind. Mijn ovulatie was waarschijnlijk 10 februari en ik teste op 9dpo met een CB nog kraakwit en op 10dpo zag ik toch echt een heel licht streepje (bijgevoegd maar niet echt goed op de foto te zetten). Helemaal blij natuurlijk, maar de afgelopen dagen ben ik veel aan het testen en mijzelf een beetje gek aan het maken (niet ongewoon hier volgens mij, haha). Een lijn is een lijn maar ook weer niet helemaal, enz. enz.

Ik heb vervolgens 11dpo t/m vandaag 14dpo iedere dag met ochtendurine getest met sensitest extra gevoelig (10 mIU/ml). Ik heb een foto van de (opgedroogde) testen bijgevoegd. Is dit een goede oploop? (Ik had vandaag iets feller gehoopt.)

Ook weet ik niet zo goed hoe ik verder moet. Tot hoe lang blijf ik testen om te zien of het oploopt? Tot je een knaller hebt, of moet ik het los gaan laten voor ik helemaal gek word? Maakt het nog uit dat ik vroege testen doe, kan ik nu bij 14dpo beter overgaan op 'normale' testen of maakt dat niet heel veel uit?
    Sorry, veel vragen en ik word echt heen en weer geslingerd tussen extatisch en bang/onzeker.

Veel dank voor het meekijken alvast!

Bijgevoegde bestanden:

2. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ik denk dat het er prima uitziet hoor! En je kunt inderdaad best een ‘normale’ test doen nu, ook een digitale met wekenindicator. Misschien dat dat rust geeft? En gefeliciteerd!

3. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.742
    7.274
    113
    Vrouw
    Dit soort testen kunnen op 2 verschillende plasjes nog wel eens anders uitslaan qua donkerte. Ik snap idd dat je hem donkerder had gehoopt, maar volgens mij ziet het er goed uit!

Ter vergelijking: mijn 13 en 14dpo scheelden ook niet veel:

Bijgevoegde bestanden:

4. Soesxx

Soesxx Lid

22 feb 2023
    45
    68
    18
    Vrouw
    Dank je wel! Ja ik denk dat ik er misschien nog zo een haal inderdaad!

5. Soesxx

Soesxx Lid

22 feb 2023
    45
    68
    18
    Vrouw
    Thanks! Ohja dat is fijn om te vergelijken :thumup:

Deel Deze Pagina