Hoi allemaal! Wij zitten op het moment in een ISCI traject. Morgen mag ik eigenlijk pas testen, maar vandaag toch een Action test gedaan (zo eentje voor ‘extra vroeg’). Eerst kwam er geen streep, dus ging nog een uurtje verder slapen. Toen ik daarna weer keek, was er wel een streep… Wat denken jullie: indroogstreep of zwanger? (Zie foto’s van beide keren dat ik keek.) Dank jullie wel alvast!! ❤️
Je mag eigenlijk er niet naar kijken na de afleestijd. Echter moet ik zeggen dat ik ook op de natte een heel licht streepje lijk te zien. Ik denk en hoop vooral voor je, dus zwanger!
Deze vind ik ook lastig, want inderdaad je mag eigenlijk niet meer aflezen. Kun je niet nog een kv2v5 halen? Als dit echt positief was, moet je daar ook positief mee testen (na eventjes niet drinken en plassen). Ik duim!
Update! Net bij de Kruidvat een vroege test gehaald en opnieuw test gedaan. Dit kwam er net (binnen 5 min.) Nog steeds wel licht… Hopelijk per dag een duidelijkere streep! Bedankt voor jullie snelle reacties!! ❤️
Op je laatste natte test een streepje inderdaad. Testen moet je na de afleestijd niet meer aflezen, dan krijg je indrogers en valse hoop. Wanneer heb je een terugplaatsing gehad en hoeveel dagen oud was de embryo?
Punctiedag is dag 0, dan was je 8 oktober 6dpo en zou je 6 daagse cryo terug geplaatst hebben gekregen? Hoe dan ook, je bent nu 16dpo. Als ik eerlijk ben, vind ik het streepje voor 16dpo wat aan de lichte kant. Morgen zou je een Kruidvat 2v5 euro zoveel kunnen doen? En dan de oploop verder testen. Spannend!
2,5 week na je punctie testen is qua Ovitrelle wel safe. Hoop voor jou morgen op mooie oploop (17dpo).
Otrivelle heb ik 1x gespoten, op 2 oktober. Sindsdien elke dag 3x 200mg Utrogestan + 2x p/d progynova. Vandaag is de laatste dag dat ik beide moet gebruiken.
Okay, dan is het niet meer vd ovitrelle, maar hij is wel erg licht voor 17 dpo Ik hoop dat hij snel duidelijk wordt en de zwangerschap goed verloopt.
Goedemiddag allemaal. Ik ben nieuw hier en zat met een vraag. Ik heb 11 oktober mijn 3e terugplaatsing gehad. Een uur geleden heb ik getest maar zag helaas helemaal geen streep. Ik ben bang dat het niet gelukt is. Wat denken jullie. Oorspronkelijk mocht ik zondag testen.