Afgelopen maandag voor het eerst positief getest, heel lichtjes. Geen idee waar ik precies zit in cyclus. Door Corona anders geworden. Nu vrijdag zie ik al even hetzelfde beeld:
Ik zie tussen dag 9 en 11 een goede oploop maar tussen 11 en 13 eerlijk gezegd niet. Nu is de Kruidvat ook niet meer wat het geweest is. Lastig te bepalen of dit wel of niet goed gaat. Misschien eens ene predictor doen?
Tussen 9 en 11 zie ik een oploop, maar tussen 10 en 12 niet en tussen 11 en 13 ook niet. Daar zie ik bij beide een lichte afloop. Ik duim dat de laatste 2 testen uit een slechte batch komen. Test je wel telkens met dezelfde soort urine?
Ik kon het niet laten en heb vanmorgen met 1e urine getest. Niks gedronken en tweede urine. Zie het verschil!!!’ Ik snap het niet en ben nog steeds niet zeker ervan... is toch raar... wat vinden jullie?
Moet trouwens wel zeggen dat ik gisterenavond alle testen gedruppeld had omdat sommige zo geel waren geworden
Je test met 2e urine ziet er prima uit meid, een mooie oploop te zien hoor! ❤️ 1e urine bevat vaak meer afvalstoffen, sommige dames testen beter in de ochtend en andere op de middag.
Had je misschien niet moeten doen want maakt het wel net iets moeilijker vergelijken dan. Maar ik vind je test met 2e urine echt prima hoor!
Dank je wel meiden. Ik ben er ergens nog niet gerust op... omdat ik nu ook vanaf gisterenavond niet gedronken heb dus erg geconcentreerde urine. Wat denk jij @RoGiJuLi, morgen precies dezelfde methode testen? En dan kijken of hij donkerder is?
Is niet raar. Sommige vrouwen testen beter positief met latere urine op de dag dan met ochtendurine. Hij is nu mooi opgelopen dus