Ik heb zojuist met 6 weken een echo gehad omdat ik al tien dagen bloedverlies heb roze en rood. Ene dag meer dan de andere dag. Vorige week met 5 weken zag ze alleen dit baarmoederslijmvlies. Vandaag met 6 weken zag ze een dooierzakje en een vruchtzakje. Alleen nog geen vruchtje. Ze zei dat vergeleken met een week geleden dit een mooie ontwikkeling is. Maar het negatieve is dat ze met 6 weken verwacht meer te zien. Dus het kan zijn dat het bloedverlies het begin is van een miskraam. ik weet precies wanneer m’n ovulatie was dit was op dag 15 van de cyclus en teste 10dpo positief. Kan dit nog wat veranderen aan hoe ver ik dan ben? Of tel ik dan gwn van de laatste dag van m’n laatste menstruatie ? Ik weet niet zo goed wat ik moet denken. Dit wordt een lange week. Wat zijn jullie ervaringen met 6 weken echo inwendig en bloedverlies tussen week 4 en 6.
Hier was bloed nooit goed maar de statistieken zeggen 50/50. Je kan niet anders dan deze week zien door te komen. Succes en sterkte!
1 november was eisprong (ik temp en ovulatietesten dus ben vrij zeker ) positieve. Zwangerschap test vanaf tien dpo maar had innestelingsdip op 7 dpo Maja weet niet wat dat betekend… zou vandaag 6 weken en 1 dag zijn.. wat denk jij ben zo bang voor een miskraam
Okay, dan ben je iig niet minder ver. Ik zie zeker iets in de vruchtzak zitten wat wel erg groot is voor alleen een dooierzak. Hebben ze vanuit meerdere hoeken gekeken of er een hsrslag was?
Bedankt voor je reactie. Ik dacht dus ook zoiets. Maarja geen idee nog nooit zo vroeg een echo gehad. nee niet echt via alle hoeken. Ze probeerde wel een beetje op m’n buik te drukken maar gaf aan dat het echt heel klein is nog.
Dus uitwendige echo? Dan zie je vaak wat minder goed een hartje enzo Hopelijk zie je een volgende echo weer meer
Hoi, Ik ben ook pas op 6 weken echo geweest, maar de gyno stelde me meteen gerust dat het kon zijn dat er nog niets te zien was op de echo omdat het nog vroeg en heel klein was. Dat het pas vanaf week 6 zichtbaar begint te worden via inwendige echo. Ik had geluk omdat ik volgens de echo al verder dan 6 weken was, 6+4 terwijl ik volgens telling exact 6+0 zat Ik zou dus nog even de moed erin houden en wachten op de volgende echo.. wanneer mag je terug gaan?