Eisprong is geweest in de nacht van 23 op 24 oktober. (Positieve test 22e) Wat vinden jullie hiervan? Ochtend boven Middag onder Deze ochtend leek ik een heel vaag schaduwlijntje te zien en kreeg het niet goed op de foto. Vanmiddag wilde ik weten of ik het me verbeeld had en lijkt wel lichte oploop. Is dit niet te licht voor 10 a 11 dpo? Wat denken jullie? Dit is de 30e ronde incl 6 iuis (4 miskramen) en wij zitten in een rustmaand tot de start van IVF volgende maand. Ik durf nergens meer op te hopen.
Is trouwens de normale action test en heb m open gemaakt ivm beter op de foto krijgen zonder schaduw.
Ik zie inderdaad een hele lichte streep op de onderste test. Kan misschien zo zijn dat je een late innesteling heb gehad waardoor hij zo licht is.. Hopen op een mooie oploop!
Ik zie wat je bedoelt. Ik zou een andere test doen. Wat ik lees kleurt action tegenwoordig pas laat goed. Probeer bv kruidvat 2v5 of predictor. Spannend.
Kan ook iets minder ver zijn. Wie zegt dat die nacht de eisprong was. Zie wel iets, lijkt meer een 9 dpo test of 11 met wat latere innesteling.