Irritant he die vage lijntjes waarvan je nou niet weet of het nou wel of niet is. Hier ook al dagen dezelfde lijntjes op de testjes maar geen knaller. Dat terwijl mijn cyclus altijd precies is.
Die is idd al wat duidelijker. Hier inmiddels cd 13 en nog geen knaltest.... Loopt wel op maar hij wil maar niet knallen...
Ja zit echt te wachten volgens app zou ik morgen ovulatie moeten hebben Eerste dag laatste menstruatie was 9 Jan
O keek verkeerd wij lopen gelijk mij ook cd 13. Tenminste als mijn cyclus net als vorige cyclus 28 is
Hier exact hetzelfde haha. Maar helaas nog geen positieve ovu test, denk hier vrijdag pas eisprong als mn ovu test vanavond positief is.. nog even afwachten (wachten is niet echt mijn ding haha )
Miss kun je ze uploaden in de app premom? Die geeft dan netjes aan wanneer je lh piek word verwacht aan de hand je testen
En sinds eergisteren bruin slijm en vandaag bloedverlies erbij is dit dan een bloeding van de eisprong ? Ik snap er werkelijk helemaal niks meer van net weer ovu test gedaan
Die bloeding zou evt van de eisprong kunnen komen ja. Maar je testen zijn dus nu al 5 dagen zo donker? Heb je al eens een zwangerschapstest gedaan?
dit heb ik ook gehad toen mijn ei sprong (toevallig de keer dat ik zwanger raakte) Ik denk dus ook gewoon dat je ei is gesprongen.