Hoi dames, zouden jullie eens mee willen kijken met mijn oploop? Ik ben weer zwanger na 5 miskramen maar ik heb het idee dat sinds vandaag de oploop stagneert.... zouden jullie eens mee willen kijken? ik heb geen idee hoeveel DPO ik ben - verwacht iets van 13/14 vandaag. 1 juli was mn 1e dag laatste menstruatie, maar ik heb eigenlijk nooit een positieve ovulatietest voor 15CD - ik had maandag de 15e eipijn en we hebben de 18e seks gehad... de k2v5 test van gisteren is trouwens heel licht opgedroogd zie ik
Ach jeetje al 5 miskramen dan is je onzekerheid heel erg logisch! Wat een spannende tijd weer! Weet je ook wanneer je je eisprong hebt gehad? In mijn optiek ziet deze oploop er hartstikke mooi uit en zie ik geen stagnering zoals jij aangeeft! In principe zou je elke 48 uur een oploop moeten zien en die van jou lopen elke dag op, dus dat is mooi! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat dit maar een mooie plakbaby mag zijn en je straks kan genieten van een fijne zwangerschap, met volgend jaar een wolk van een baby in je armen♡
Ik zie een prachtige oploop. Je moet vooral de testen om de dag vergelijken en dan ziet het er heel mooi uit. Maar snap je onzekerheid helemaal hoor. Op basis van deze testen zie ik geen stagnatie...
wat een lieve reactie ik weet helaas niet wanneer ik mn eisprong heb gehad, heb geen ovulatietesten gedaan - kan dus alleen afgaan op wanneer ik eipijn had en wanneer we seks hebben gehad
Ik denk ook dat je ongeveer 13 dpo bent en ik denk dat de oploop prima is. Het streepje van gisteren is ook mooi voor 12 dpo.
Gefeliciteerd met je zwangerschap♡. Ik vind de oploop er prachtig uitzien. Maar snap je onzekerheid als geen ander, heb zelf ook 5 miskramen gehad en het is echt per dag leven tot de eerste goede echo. Heb je al een afspraak met de VK? Ik duim heel erg voor je dat deze zwangerschap wel erg goed zit en je over een maand of 8 een lieve baby in je armen mag sluiten♡.
Vreselijk is deze tijd inderdaad pfff. We hebben een halfjaar pauze gehad omdat we onderzoeken in Duitsland hebben laten doen. Eigenlijk moest er deze cyclus nog een check plaats vinden en een nieuwe hysteroscopie plaats vinden, maar nu dus dit. Ik durf nog geen afspraak te maken met de verloskundige eerst nog wat langer geen bloed en een knaltest.
Ik zie ook prima testen. Maar ik begrijp je stress helemaal met jouw verleden. Ik heb zelf ook 4 miskramen achter elkaar gehad en dan is alle vertrouwen weg. Mij gaf minder testen, in mijn geval om de 3-4 dagen meer rust dan elke dag weer die stress van de test. Het vergelijken bij het raam, nog eens in ander licht. De struisvogel methode. Misschien helpt het jou ook om de dagen door te komen. Dat gezegd hebbende, ik zie mooie testen. Ik duim heel erg dat dit jullie baby mag gaan worden.
Wat een vreselijke onzekerheid als je al 5x een miskraam hebt gehad. Waren je testen toen ook zo mooi? Ik had bij mijn 2 miskramen niet zo'n snelle oploop. Je testen en de oploop zien er wel heel goed uit voor het termijn.
bedankt allemaal voor de lieve woorden @Marlau daar heb je helemaal gelijk in, het is me alleen tot op heden niet gelukt omdat te gaan doen als ik alleen zo had getest had ik wss alleen een goede oploop gezien. Maar heb zo ook al een heel aantal keer ontdekt dat het misgaat, dus het is ook een soort van houvast @RoGiJuLi ik bedoelde ook eigenlijk de oploop naar vandaag, de 31e @Precious03 Alleen bij m'n MA vorig jaar had ik ook zulke testen, heb van toen alleen geen rijtje met kruidvattesten, alleen van m'n easy@home
Snap ik hoor. Van de zijlijn is het altijd makkelijk praten. Je zoekt toch een houvast. Wij gaan verder duimen. En hopelijk een verdere mooie oploop.
ik heb nog een keertje getest (met k2v5 en easy@home) maar de de testen lijken nu wel lichter dan vanochtend ik heb er wederom een slecht gevoel over
Dan denk ik dat je misschien geen avondtester bent. Je rijtje testen van je post van eerder was echt mooi. Ik denk dat het eerder angst is dan per se een echt voorgevoel. Dag voor dag! ♡
Ik vind je oploop echt prachtig, maar ik snap je onzekerheid heel goed na al 5 miskramen. Zoals hierboven gezegd: dag voor dag! Ik duim voor je, het is je gegund dat je nu eens een prachtige gezonde plakker krijgt.
update, ik denk inderdaad dat ik een ochtendtester ben en geen middag/avondtester - de oploop van k2v5 blijf ik niet echt top vinden, en de testen wisselen ook met dezelfde urine. bij de easy@home kan je vooral het verschil nat goed zien ik heb wel echt een raar vol gevoel in buik en een licht menstruatiegevoel... ik weet dat dat er bij kan horen maar voelt niet echt chill
Ik vind ze mooi. Ik lees hier meer slechte oploop met Kruidvat testen. Misschien gewoon aan de kant gooien, die andere laten gewoon echt een mooie oploop zien zoals je hoopt en zou verwachten.