Hi allemaal Net tijdens t testen de strip te ver in het potje gedipt. Als in, voor het "max-lijntje". Nu heeeeele lichte 2e streep Ga er vanuit dat t ongeldig is, ga zo een nieuwe test halen als de winkels open zijn. Maar heeft iemand hier ervaring mee? Heb stiekem een sprankje hoop gekregen, ik weet t, zou ik niet moeten doen.. Ben 11-12 dpo. Thanks alvast voor jullie reactie/mening!!
Ik heb er geen ervaring mee , maar zie het tweede streepje wel !! Hopelijk straks met de nieuwe test nogmaals een tweede streep. Duim voor je
De test kan fout of goed zijn dus zegt niks, Maar je mag hoop hebben want je kan na je nod nog positief testen en je menstrueert nog niet dus afwachten en om de dag testen ?
Maar je moet toch ook voor het max-lijntje blijven? Ik zie iig wel iets hoor. Ben benieuwd naar je volgende test.
Dank voor jullie reacties, fijn dat jullie t 2e lijntje ook zien Mn vriend was niet overtuigd Haha.. Ga zo een early predictor halen aangezien dit streepje zo ontzettend licht is.. Houd jullie op de hoogte
Ben benieuwd hior. Zie een streepje maar of je teveel gedipt heb weet ik niet. Heb ook geen ervaring met de diptesten
Geeft zo’n test echt een lijntje als je iets te ver dipt dan? Ik zie iig een streepje, hopelijk straks op de andere test ook!
Zon lijntje reageert op hcg, denk echt niet dat dat lijntje er komt om je op je donder te geven omdat je te ver dipt. Zo van: jij maakt een fout dus dan ga ik ook fout reageren. Heb je je urine bewaard? Als je zo weer ga testen en dan met 2e urine en je had net zooon licht streepje, is er een kans dat die test negatief is.
Haha dat zou wat zijn, als dat de afstraffing zou zijn voor het je niet houden aan t lijntje.. Oeps nee heb t niet bewaard, dacht dat dat geen zin zou hebben. Kun je t bewaren dan? In de koelkast of zo?
Nou dat is wel duidelijk toch! Gefeliciteerd! Je eerste test was het lijntje ook duidelijk roze, en met teveel urine zou je eerder een gele ophoping verwachten(denk ik).