Ongi maar ovu test loopt op

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Kellyberx, Dec 29, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kellyberx

Kellyberx Actief lid

Nov 9, 2018
    103
    112
    43
    Female
    Ik ben vandaag ongi geworden, maar sinds 3 dagen loopt mn ovulatietest aardig op, dit heb ik nooit gehad op nod??

Zijn er dames die dit ook hebben gehad en die er een verklaring voor hebben?

Zwangerschapstesten zijn allemaal negatief

2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Is heel normaal dat je LH-hormoon wat verhoogd is tijdens je menstruatie. En deze test is verre van positief dus geen vreemd beeld.

Waarom gebruik je ovulatietesten tijdens je ongesteldheid?

3. Kellyberx

Kellyberx Actief lid

Nov 9, 2018
    103
    112
    43
    Female

Nee ik zeg ook niet positief :)
    Maar in het echt is hij wel veel donkerder dan op foto, zo eentje heb ik normaal de dag voor de piek snap je?

Mijn vorige zwangerschap verliep net t zelfde, oplopende testjes vanaf 3 dagen voor nod, 2 dagen na nod opeens knallers, zwangerschapstestjes negatief, pas bij 14dagen over tijd werd die positief toen ik opeens ongesteld was, helaas wel een miskraam geworden.

Vandaar mijn ovu test, heb net t zelfde van kwaaltjes als bij die miskraam en nooit zo een ovu test gehad op nod tenzij ik echt zwanger was

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Je hebt gedurende je hele cyclus LH in je lichaam, dus je kunt op elk moment een streepje op je test hebben. Zolang de streep niet even duidelijk of duidelijker is dan de controlelijn, is de test gewoon negatief. Het zegt in dat geval helemaal niks over een eisprong. De duidelijkheid van het streepje kan variëren. Als je urine wat meer geconcentreerd is, is de streep al donkerder. Een ovulatietest is ook niet betrouwbaar als zwangerschapstest. Nu ovulatietesten doen, heeft dus totaal geen nut.

5. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Dit is gewoon een hele lichte test en komt overeen met lh wat je altijd in je lichaam hebt en schommelt. Waarom doe je trouwens rond nod een ovulatietest?

Aanvulling: lees nu waarom je de ovulatietest deed. Maar deze ovulatietest is zo licht dat het niets over een zwangerschap zegt.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,925
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Dan was je eisprong toen dus pas na de knallers en dus na je toen verwachtte nod.
    Je hebt toen dus niet bij 14 dagen overtijd getest, maar gewoon rond 10-11 dpo.

Feem and Flamingooo like this.

Share This Page