Oh oke! Ik heb hier wel eens gelezen dat als je verder bent de test negatief kan uitslaan omdat je hcg te hoog is. Maar ben ook geen expert haha.
Ik vind je testen ook mooi oplopen hoor, je hebt aankomende dinsdag ochtend de echo lees ik. Het is natuurlijk wel logisch dat je je druk maakt om de testen gezien je geschiedenis, hopelijk kun je na dinsdag lekker gaan genieten
Meis ik had ook een bbz en bij mij liep hcg en testen goed op. Ik heb zelfs 3x bloed laten prikken ivm bloedverlies na nod en positieve test. En ook in het bloed liep hcg goed op totdat het ergens bij 6 weken helaas daalde... Alles leek op een goede zwangerschap te wijzen in het begin. Helaas toch een bbz. Maak jezelf dus niet te druk met de kleurtjes op de testen. Ik heb goede hoop voor je dat het deze x goed zit. Ik duim voor je. Dikke knuffel.
Ik stond er denk ik anders in dan jou gezien je geschiedenis. Ik heb daarna ook geen digitale meer gedaan omdat ik toen al mijn eerste echo kreeg. En inderdaad nu alweer over de helft.
Vandaag een echo toch @Monique93 ? Spannend en heel veel succes! Hou je ons op de hoogtw hoe het was? Ik denk aan je! Liefs Kippetje! <3
@Kippetje88 @isabelletje14 Lief van jullie dames! ❤️ Vanmorgen de echo gehad en er zat een vruchtzakje van 5 weken in mn baarmoeder Super blij dat het iig geen bbz is!
Wat fijn dat je echo goed was en het kindje in de bm zit! Je testen lopen ook heel mooi op! Gefeliciteerd en hele fijne zs gewenst!