Dezelfde urine en twee verschillende resultaten op de test. Dan klopt er iets niet. De concentratie is in exact hetzelfde plasje toch wel gelijk, lijkt me.
Ik ook. Ben de voorbije 6 maanden 3 keer zwanger geweest en elke keer oploop getest met predictor. Nooit een probleem mee gehad tot nu. Zoals ik al zei zaten er steeds iets van 5 minuten tussen een "slechte" en een "goede" test en ik heb elke keer 's morgens met tweede urine getest. Dus nee het kan geen verschil in concentratie zijn.
Het lijkt mij ook te toevallig dat er net een verschil in concentratie van urine zat. Vooral omdat de donkerdere test met minder geconcentreerde urine is gedaan. Dat zegt meer over de testen dan over de urine als je het mij vraagt.
Lieve mensen. Waarom kunnen jullie niet gewoon verdragen dat een predictor soms ook een k*t test kan zijn? TS geeft duidelijk aan dat ze niet onzeker is, op dezelfde momenten heeft getest met even geconcentreerde urine. Dat niemand hier een slechte predictor heeft gehad betekent niet dat ze niet bestaan. Ik heb ook geen slechte ervaringen met de Kruidvat 2v5, maar iedereen roept hier dat ze ruk zijn en slechte ervaringen hebben, dus daar vertrouw ik maar op. Zoals ik het begrijp wil TS alleen maar informeren dat ook een predictor soms een rare uitslag kan geven. On topic: ik ben het met je eens dat die ene test afwijkt van de rest. Ik zou ook in de stress schieten met zon test.
Ik zie maar 1 gekke test ertussen en dat is die van de 18e. Maar de controlestreep is daar ook lichter en anders van kleur dan de testen van 11-12 en 13-14. Ik denk dus dat er minder vloeistof op is gespoten in de fabriek Bij de tweede foto zijn de teststrepen allemaal gelijk... niks op aan te merken dus Dit is ook waarom ik altijd zeg door te testen als je 1x een lichtere heb (ongeacht het merk), omdat 1 lichtere test nog helemaal niks zegt
Ik vind de predictors ook niet fijn. De streepjes stonden bij mijn testen niet allemaal op dezelfde plek. Ze lieten oploop amper zien. Ook de controlestreep was bij mij idd lichter van kleur toen de teststreep dat ook was. De action liet oploop wel heel goed zien, maar wat duurt het lang voordat het teststreepje daar op kleurt. Zenuwslopend! Maar dat was in 2014 ook al zo. En sommige testen hebben maar een halve teststreep verticaal. En sommigen drogen dan weer heel mooi en duidelijk op. Kv 2 v 5 heb ik dit keer niet geprobeerd. CB digital met wekenindicator vond ik fijn. En straks komt MvM. Benieuwd wat die test doet. Heb 'al' 2 dagen niet getest en dit wordt de laatste test.