Goedemorgen dames, Vrijdag was ik 9dpo en heb ik een testje gewaagd, deze was licht positief. Afgelopen dagen ben ik blijven testen en vandaag ben ik 12dpo. Toch merk ik dat ik het erg spannend vind ondanks een eerdere goede zwangerschap. Wat denken jullie?
Als je kijkt naar de oploop van om de dag zit er wel een stijgende lijn in. Ze stijgen wel wat langzamer dan die ik had, maar iedereen maakt op een andere manier hcg aan en ik had een andere test (sensitest) dus hoeft niets te zeggen. Ik zou je voor nu echt geen zorgen maken! Prima testen en het is nog vroeg met 12 dpo.
Ik zie bij beide testen een mooie oploop. En je weet natuurlijk nooit wanneer innesteling is geweest. En iedereen maakt op eigen tempo hcg aan. Vandaar dat ook niet iedereen een net zo dik lijntje heb bij net zoveel dpo… En eitje kan ook later (of eerder) springen dan je denkt… wanneer zou je normaal ongesteld moeten worden? Meestal worden vanaf die datum de testen toch een flink stuk duidelijker… en is de kans dat het alsnog misgaat minder. En het blijft altijd spannend, want het kan (zeker zo vroeg) bij iedereen een keer verkeerd gaan. Je testen zeggen mij echter op dit moment dat het de goede kant op gaat. Om de dag een test is prima om je oploop te zien. En als je dat lastig vind, een dag wachten, kan je ene merk de ene dag doen en andere merk de andere dag. En als je kan wachten, is het ook prima om even een dag of 2-3 over te slaan voor je weer test. Waarschijnlijk ben je toch op zoek naar een knaller
Bedankt voor jullie reactie! Op 30-1 en 31-1 had ik 2 postieve ovulatietesten. Op maandag 6-1 begonnen de krampen in mijn onderbuik, ik vermoed dat toen de innesteling is geweest. Vandaar dat ik donderdag begon met testen en naar mijn idee toen 8dpo. Hopelijk krijg ik midden deze week een een knallende test!