Nee nog niet gedaan omdat er in principe bij mij niks aan de hand was. En we hebben na de eerste verse terugplaatsing meteen een zoon gekregen. We willen in januari wel meer onderzoek laten doen. Ze stelden scratching voor en dan kijken ze het weefsel na op natural killer cells en een dnafragmentatie onderzoek naar het sperma van mijn man.
Het is toch bij een paar vegen rood gebleven en nu weer rustiger met bloedverlies. De testen zijn vandaag niet donkerder geworden. Ben ervan geschrokken dat ik blijkbaar op 1 week tijd 25 Wondfo (kruidvat 2v5) testen er doorheen getest heb... en ben zo test- en vergelijkingsmoe dat ik ze allemaal bij elkaar in een zakje heb gedaan en pas maandag opnieuw zal testen als de nieuwe lading binnenkomt. Heel handig en goedkoop via zwangerenkids.nl. Maar zoveel testen hebben liggen is heel slecht voor je gemoedsrust... dus heb meerdere testen per dag gedaan... om helemaal gek te worden!! Morgen dus zonder test. Ik ga niet naar Kruidvat. Of maandag een knaltest of eerder duidelijkheid met bloedverlies pf maandag een lichtere test... het staat in de sterren geschreven. Wat een enorme emotionele achtbaan iedere keer!
Ik snap je zenuwen helemaal! Hopelijk kan je het even laten rusten en dan duim ik mee voor een mooie test maandag!
Ik hoop natuurlijk het beste voor je, maar ik heb dit dus precies hetzelfde gehad. Bij mij bleken dat chemische zwangerschappen te zijn. Google dat maar eens dan word dat duidelijk. Ik hoop natuurlijk dat dat het niet is maar ik vind je testen toch te licht blijven voor het aantal dagen. Gebruik je iets van medicijnen? Ik gebruikte utrogestan wat mijn menstruatie dan ook tegen hield. Wat ik al zeg ik hoop dat je morgen toch een knaller hebt en dat het goed gaat komen. Heel veel succes!!
Sorry toch niet gelukt om te wachten tot maandag. Donkerste test tot nu toe (met hele lichte middagurine). Maar ja... zoveel donkerder dan de test op 14 dpo issie nu ook weer niet. Het voorspelt niet veel goeds. Niet dat ik nu iets weet na deze test... misschien morgen toch maar bloed laten prikken
En dan dit... een nagenoeg knaltest Bloedverlies is vooral in de ochtend e vroege middag... alleen bij afvegen en nauwelijks in inlegkruisje.. als ik bloedverlies heb, heb ik tevens zeurderig gevoel in mn buik. In namiddag en avons is dat weg en het bloedverlies ook. Toch weer nieuwe hoop.