Is de oploop slecht dames? Maak me zo'n zorgen. Ik ga vanmiddag nogmaals testen, die van vandaag was in de loop van de ochtend. Met 2e urine vanmorgenwel een clearblue 1-2 weken. Maar nu (wel na 2 kleine kopjes thee) test lichter dan 2 dagen terug. Testen hieronder zijn van zaterdag, maandag en vandaag
Geen ervaring met deze testen, ik gebruikte predictor. Wat ik hier wel eens lees is dat deze testen niet meer zo zijn zoals vroeger.
Om oploop goed te kunnen testen moet je elke dag/2 dagen om ongeveer hetzelfde tijdstip testen. Dus test je de eerste keer met bijvoorbeeld je 2e urine, blijf dat dan doen. Verder klopt het dat deze testen niet meer zo goed zijn als ze waren.
Hier sluit ik me bij aan. Het kan zijn dat je urine niet geconcentreerd genoeg was of dat er net wat minder hcg in je urine gezeten heeft. Nog geen conclusies trekken!
Deze 2 zijn van vandaag, ik zie dat bij mn poat ze niet op de juiste volgorde kwamen. Ik plaats na deze post de test van afgelopen maandag. Sorry erg klungelig hiermee...
En deze test was van afgelopen maandag, ietsje donkerder naar mijn idee, of vinden jullie dat het wel meevalt? ? Ervaringsdeskundigen met overmatig testen..?
Ik heb dan wel goede ervaringen met de kv2v5 en bij mij was afloop de laatste keer helaas geen goed nieuws. Máár belangrijk is wel elke keer met de zelfde urine te testen (tijdstip) dan pas kan je vergelijken. Want als ik nu kijk dan zeg ik dat hij lichter is geworden en dat wil ik helemaal niet zeggen. Máár misschien heb je op een andere tijd getest? Die van maandag was wel een stuk duidelijker.
Hier sluit ik me bij aan. Test op hetzelfde tijdstip! Over twee dagen nog eens testen en kijken wat je testen aangeven.
Hmm ja tijdstip was wel hetzelfde maar maandag was het een echte ochtendplas, ik was namelijk om 6u even gaan plassen en daarna terug naar bed gegaan en om 9u echt opgestaan en geplast(en getest). Vanmorgen zelfde tijdstip alleen had ik eerst om 8u geplast , en om 9u weer en daarmee getest... nou duim voor me dat t een eenmalige lichtere was
Ik ga zeker duimen. Urine is geconcentreerd als je in ieder geval niet drinkt na een eerste klas. Dus dan zou het goed kunnen zijn kwa testen. Maar ik ga heel hard voor je duimenA
Vandaag maar een predictor geprobeerd, kon niet met ochtendurine want ik had niks liggen dus is wel een 3e plas. ..
Omdat het een andere test is en een 3e plas is het volgens mij weer lastig vergelijken? Maar vind het wel een redelijk streep als de urine al verdunt is door 2 koppen thee!
Hoeveel dpo ben je nu? Ik had een predictor eigenlijk wel al donkerder verwacht als je zaterdag al positief testte...
Ben ik het ook mee eens. En ook na je duidelijke kv2v5 test. Máár ik duim nog steeds hard mee. Het beste is wel om het voor de oploop bij 1 test te houden
hoeveel dpo zit je nu? Ik duim voor je hoor! ik hoop dat je een goeie zwangerschap mag krijgen. Maar je was als overtijd nu toch?
Geen flauw idee, ik weet alleen dat mijn ovulatie laat was, ik zit nu op dag 31 en had op dag 15 of 16 denk ik mijn eisprong want ik had die 2 dagen buikpijn, dag 16 in de loop van de dag was het weg geloof ik