Een spierwitte test vanmorgen. Ben bang dat het klaar is voor mij deze ronde. De test zou 6 dgn van tevoren al reageren. Is er nog een kans dat de test morgen wel positief is? Ik heb een lf van 12 dagen.
Ik heb toevallig ook op 9 negatief getest met early en express. Vanmorgen op 11 ook nog en vanmiddag een licht streepje op express en omdat ik het niet kon geloven ook op action. Er is dus zeker hoop! Mijne moeten nu wel mooi gaan oplopen
Kan zeker nog. Als de innesteling pas op 9dpo plaatst vind, wat niet ongewoon is, dan zal je zo tegen overmorgen pas een streepje zien
Ja natuurlijk kan het nog... waar is toch de instelling gebleven dat je op NOD pas zeker wist of je zwanger was of niet? Ik mis die! Nu zijn we 6 dagen voor NOD al depri omdat we niet zwanger zijn. Dan duren de maanden wel lang hoor. Het blijven verkooppraatjes.... om jou over te halen die test te kopen en geen andere. Maar niet iedereen maakt zo vroeg al hcg aan.
Daar heb je volkomen gelijk in. Ik ben gewoon een hysterisch mens haha. Maar gelukkig hoef ik niet meer te zeuren hierover.....
Ha zie je! Gewoon nooit meer zo vroeg testen. 10 dpo op zn vroegste en nooit de moed opgeven voor nod. Gefeliciteerd
Daar ben ik weer... spuit 11 Vandaag 11 dpo en weer getest. Ook deze keer met express maar hij lijkt lichter dan gisteren. Gisteren dus ook met express getest. Vandaag ook met early en die is wél donkerder. Gisteren hier niet mee getest, dus geen vergelijkingsmateriaal helaas. Hieronder de foto's. Bovenste 2 express en onderste early. Early heb ik 9 dpo wel mee getest, die was toen blanco. Wat vinden jullie ervan? Wel gelezen dat er om de dag getest moet worden, nu zat er bijna 24 uur tussen.