Hoi, Vanaf 11 dpo getest en gisteren waren de lijnen echt mooi knal. Ik hoopte vandaag een donkerdere teststreep te hebben dan controle streep, maar helaas, hij is lichter dan 12 dpo, wel nog donkerder dan 11 dpo. Hij zal nog wel iets bijkleuren maar echt knal wordt hij niet. Had ook een test van zwanger en kids gedaan en deze is gelijk aan 13 dpo. Ik was helemaal vol vertrouwen maar dit is wel even slikken... Kan hcg zo snel kelderen? Hè balen had ik nu maar niet getest.. Ik had een kunstmatige cyclus zonder pregnyl/ovitrelle. Ben vandaag 15 dpo. Iemand bemoedigende woorden? Of is dit slecht nieuws?
Op basis van 1 lichter zijnde test zou ik nooit zo snel conclusies trekken Zijn alle testen met dezelfde ochtendurine gedaan?
Opzich wel, wel langer op geweest gisteravond / meer gedronken en uurtje vroeger op waardoor urine wat minder geconcentreerd was. Maar dacht dat dat nu niet meer zoveel zou uitmaken. (Had zeg maar dubbel zoveel en wat minder donker).
Oh oke, thanks. Goed om te weten, dat is in ieder geval geruststellend! Heb er nog 1, dus zal morgenochtend doen en hopen dat deze weer donker is!! En dan stop ik ermee, beter voor me denk ik haha.
Ik zou maar gewoon lekker stoppen met testen, de ene test word donkerder als de andere, soms zelfs van hetzelfde merk, je bent hartstikke zwanger!
Eens! Ik heb 1 test gedaan, die zag eruit als jouwe met 15 dpo. Het was een streep, ik was niet ongesteld, dus zwanger. Doortesten zegt niks en geeft toch geen garanties.
Ik heb dit 3x gehad en alle 3 de keren helaas geen goed nieuws. Maar!! de kans is groot dat het gewoon toeval is en te maken heeft met hoeveel je drink etc. Zolang je geen bloed en krampen hebt er vanuit gaan dat het goed zit.
Ik snap wel dat je hiervan schrikt. En ja, hcg kan erg snel kelderen! Bij mijn eerste miskraam was mijn hcg al gezakt naar 37 toen ik begon te bloeden (5 dagen eerder zat ik nog boven de 200). Bij de tweede miskraam op één week tijd van 1300 naar 61. Maar alsnog zou ik die ene test die je nog hebt liggen even doen met goed geconcentreerde urine en daarna stoppen. Zoals al gezegd hoeft dit nog niks te betekenen, het is één test waarbij heel wat variabelen voor een lichter lijntje kunnen zorgen.
Helaas is dit ook niet altijd waar, Ik spreek uit ervaring. Geen bloed en geen krampen betekend niet ervan uitgaan dat het goed is helaas. Maar zoals gezegd de kans is groot dat de urine niet geconcentreerd genoeg was dat maakt nu nog heel veel verschil. Doortesten kun je doen maar zegt doorgaans ook niet veel er zijn geen garanties. Enige wat je kunt doen probeer te ontspannen, probeer positief te blijven.
Ik heb exact het zelfde gehad vorige maand. Op 11dpo eerste lichte posieve test liep op tot 14 dpo daarna niet meer, en op 18 dpo alsnog ongesteld geworden. Bij mij was het geen goed teken. Misschien even opnieuw testen wie weet lag het aan de concentratie van je urine.
1 test zegt niets, heb het ook gehad (van de kv test) en zie banner. We maken onszelf gek met al het testen.
Het hoeft niets te betekenen, dit zei de verloskundige ook, maar bij mij betekende het slecht nieuws.
Nou vanmorgen laatste test gedaan en het was gelukkig de knaller waar ik gister op hoopte. Was zenuwachtig, maar voor nu opgelucht. Dankjewel voor alle reacties! Dit is na 10 min, hopelijk kleurt hij nog wat donkerder bij (onderste test is van vandaag)
Wauw! Goed! Ik ben heel blij voor je! Bij mij was het slecht nieuws. Met 4+2 begonnen ze alweer af te lopen en met 5 werd ik alsnog ongesteld. En ze liepen heel hard terug. Maar dat is bij jou duidelijk niet het geval!