Hoi dames, Ik heb gisteren 9 dpo licht positief getest. Vandaag vanmorgen en vanmiddag weer getest en ik zie wel een oploop. Ben zeker van mijn eisprong omdat mijn ovulatietest 2 juli positief was. Dus mijn vraag is: past deze lichte testen bij 9 en 10 dpo (5 en 4 dagen voor nod)
Als je ovulatietest 2 juli positief was zou je zelfs pas 8 dpo nu kunnen zijn. Gezien je eitje binnen 48 uur springt na je piek. Mooie test hoor! Ook voor 10 dpo.
Je bent dan vandaag idd pas 8 of 9 dpo met een positieve ovulatietest op 2 juli! Mooie test hoor voor dat termijn!
Dit dus je ei springt in de regel vaak pas de dag (of 2 dagen) na je posi ovu test. Bijna nooit op de dag zelf Vandaag dus 8 of 9 dpo. Ik zou uitgaan van 9 dpo gezien het streepje van vandaag
Huh dan weet ik niet hoe ik gerekend heb, Maar dacht dan maandag of dinsdag dat hij sprong en na mijn beleving kom ik dan uit op 9 a 10 dpo. Misschien ben ik zelf helemaal in de war. Ben wel blij dat het klopt bij het termijn..
Dan heb ik zelf een rekenfout gemaakt, Dan klopt de dpo's op de testen ook niet. Maak het mezelf ingewikkeld nu.
Als je uitgaat van vandaag 9 dpo (dus ei 1 dag na je ovu test) dan ben je nu dus 3 weken en 2 dagen zwanger
Op dit moment ben je in ieder geval zwanger! Ik duim voor je dat je testen verder oplopen. Maar voor dit termijn is dit echt heel mooi! Ik zou ook uitgaan van 3+2. Ik vind het altijd een lekkerder gevoel als je bij je echo vooruit gezet wordt in plaats van achteruit.
Wanneer zouden de testen duidelijker moeten zijn? Dus dat je zonder goed kijken al direct een roze streep ziet?
Sorry dames, Misschien maak ik mezelf onnodig gek. Misschien ligt het gewoon aan de testen, Misschien zie ik zelf het verschil niet en jullie wel.. Oké ik weet dat het hcg niet zo snel verdubbeld, maar ik heb het idee dat ze juist lichter worden ipv donkerder. Wat vinden jullie? Foto van gisteren en vandaag erbij gedaan. De symptomen nemen alleen maar toe..