Heb je het tegen mij trouwens? Hihi. Ik weet dat t "onzin" is hoor. Maar ik heb de 3+ er gister op gehad. Met 5 weken of 5+1. Nu test ik ook niet meer. Bij mij ma heb ik nooit een knaller gehad ook niet met 7 weken. Dus idd beetje onzeker! 24-7 intake en echo verloskundige.
Ooh ja ik had het tegen jou, zo raar, ik kon gister heel veel reacties niet zien! Vandaar dat ik als spuit elf klonk hahaha Gefeliciteerd!!!
@mmoniquee heb je toevallig ook getest met de k2v5 of die van de action op de dag van de 3+? Ben even benieuwd hoe donker die moeten zijn om een 3+ op de CB te krijgen
Hi, nee helaas niet. Ik heb getest met k2v5 en toen cb 2+3 aangaf, knalde die nog niet. Daarna 1 test van Action gekocht en die heb ik vorige week woensdag getest (4+4) en knalpositief. Streepje was zelfs donkerder als de controlestreep. En afgelopen zondag dan de 3+ gezien op CB. Ik had CB 3 + op 5+1 week. Normaal gesproken (volgens de regels van CB) zou je vanaf 5 weken een 3+ kunnen krijgen. Dus ik zou nog zeker even een dag of 3-4 wachten als ik jou was.
Ok dankjewel! Ik vind de k2v5 niet super oplopen...ze lijken een beetje te blijven hangen nu. Maar vandaag een Action gedaan en die was bíjna even donker als de controlelijn. Maar ik begreep dat jij hetzelfde probleem had met de k2v5 testen?
ik heb het ook gehad met de kruidvat 2v5 ik heb hele donkere action testen gehad. en vanmorgen gewoon voor de fun met een kv test getest en deze was heel licht. terwijl die van de action net zo donker was als de controle streep
Wat raar, ik had exact het omgekeerde. Geen knaller op de Actiontest, wel op Kruidvat. Van harte gefeliciteerd trouwens!
Nou vanmorgen alsnog een knaller met de k2v5. Maar ik vind ze de laatste tijd maar raar doen! Gisteren was het teststreepje lichter dan ik had verwacht. Dus vandaag nog maar eens getest..nu wel een knaller! Zal vast liggen aan de hoeveel kleurstof ofzo..ik weet het anders ook niet. Maar ik heb me nu voorgenomen niet meer te testen
Zo donker zijn mijn action testen sinds vorige week. Ik heb helaas de kV weggegooid. Maar die was echt de helft lichter. Echt heel vreemd