Ben je zeker van je eisprong? Misschien was de innesteling wat later.. door blijven testen om een oploop te kunnen zien
Ja ik heb ovulatietesten gebruikt. Kan wel zijn dat de innesteling later was. Hopelijk komt het goed, moet al blij zijn dat ik weer een tweede streepje zie toch
Fijn @1986cindy! Bij mij ook oploop. Mijn clearblue is gister naar 2-3 weken overgegaan en deze zijn van vandaag:
Mooie testen @Ise fijn He dat is toch een bevestigend gevoel. Ik wil zo weer gaan testen heb wel feest gehad gister dus echt veel water gedronken ben benieuwd
Ik had getest zoals ik verwachte was stuk lichter, maar heb gister denk ik wel 20 glazen water gedronken. Ben benieuwd na de test van morgen, want weet je ook al weet je dat logischer wijs de test lichter moet zijn toch schrik ik er dan van. Bang om weer te verliezen.... Volgends mijn app telling 20 nov dat is de geboortedag van mijn zoontje. Manlief is de 24ste jarig dus als dit o zo gewenste kleintje ons gezin komt begroeten word nov een drukke maand voor ons En jij?
Heb je vanochtend opnieuw getest? Haha ja dan wordt november zeker druk! Heb je foto's van je testen? Ik ben 21 november uitgerekend.. ik heb een rare cyclus en heb op cd 9 of 10 een eisprong gevoeld. Volgens de clearblue met indicator zou dit overeenkomen. Niet dat ik me vastpin op testen maar het is fijn dat het overeenkomt
He meid, Je Zou even in mij topchic moeten kijken:" zie ik het echt??? Daarin staat een foto van mijn test. Ze lopen iig goed op, en de streepjes zijn bijna even donker. Misschien morgen of overmorgen. Ik test lekker door tot dan. Kan het gewoon niet laten, vind het heerlijk om zo'n test te doen en die streepjes te zien verschijnen. Kan geen dag overslaan haha. Die van jou ziet er heel erg mooi uit! 21 nov super leuk. Ben benieuwd als we straks echo hebben gehad. Wie weer komen we op dezelfde dag terecht, zou leuk zijn