Hoi dames, Ik heb de vorige ronde ovulatiesten van CB gebruikt en had nog genoeg strips voor deze ronde over. Ik heb gisteren geprobeerd te testen maar er verschijnt geen enkele icoon als ik de stick in de tester stop. Heeft iemand dit ooit gehad en wat doe je dan? Hij moet het toch nog doen? Heb hem vorige maand gekocht dus is niet te oud.
Ja en heb ook een nieuwe teststrip geprobeerd en weer niks. Ik denk dat hij defect is maar wat een zonde van mijn geld
Je hebt er nu niks aan, maar ik heb het ook gehad en contact met clear blue opgenomen. Ze hebben toen gratis nieuwe opgestuurd. Ik vond ze te duur om niks mee te doen.
Zou idd contact met ClearBlue opnemen. Heb dit gehad met een Cb zwangerschapstest. Moest toen de code die op de verpakking stond doorgeven en en mijn gegevens en toen kreeg ik een nieuwe opgestuurd gratis. Ik gebruik trouwens ook de ovulatietesten van Cb (de roze) en kreeg laatst ook geen icoontje. Na meerdere keren kwam ik erachter dat ik de stick verkeerd om, dus met het pijltje aan de onderkant, erin deed steeds