Zondag is mijn NOD en ik mag van mijzelf nog geen zwangerschapstest doen (word inmiddels zo'n dure grap na 2 jaar) Nou heb ik weleens gelezen dat een ovulatietest ook positief kan uitslaan dus die maar gedaan. Die is gewoon positief! Iemand ervaring mee? En ik weet dat het niks zegt en gewoon moet afwachten maar ben benieuwd naar jullie ervaringen
( en geen zwangerschapstest doen ivm de kosten is echt onzin, twee testen voor 1,49 bij action, het eventuele positieve resultaat kost heel veel meer
Door jouw topic even een ovu gedaan op 18 dpo hahahaha. Maar ts op nod had ik precies zo’n streepje als jij nu hebt. Dus ben erg benieuwd naar je zwangerschapstest!
Hmm ik lijk op mijn test heeeeel in de verte een streepje te zien maar krijg hem niet eens op de foto. Morgen maar met ochtendurine testen
Nou mijn ovulatietest knalde niet na NOD. Verder in de zwangerschap wel. Maar toen het streepje op de zwangerschaptest nog licht was was ie dat op de ovulatietest ook.
Ben benieuwd naar je testje morgen, ovutest reageert idd ook op hcg, dus de kans is er dat je morgen ook en zwangerschapsstreepje hebt, al kan het ook zijn dat je ovutest reageert op je aankomende menstruatie (werd bij mij tegen die tijd ook vaak donkerder). Spannend, ik hoop op een positieve zwangerschapstest
Bij mij reageerde de ovulatietest ook op m'n zwangerschap deed daarna een gewone zwangerschapstest en kreeg (een heel licht) streepje! Was een aantal dagen voor nod
Grappig dit had ik dus ook. Ovulatie testen gedaan werden niet echt donker maar wel duidelijke streep en ineens 2 dagen later ongesteld. Wist dit echt niet. Ben nu ook wel benieuwd. Hoor weleens vaker dat ovu testen op zwangerschap reageren maar dat is omdat hcg en lh errug op elkaar lijken dus meid ik duim