Ik ben overtuigd van een jongen, al droomde ik van de week dat ik beviel van een meid, haha. Zeg al dat onze eerste een jongen wordt sinds voordat ik zwanger was. Mijn vriend zegt wel een meisje, dus we gaan het zien. Hoop op een mooie nubfoto.
Ziet er heel mooi uit hoor! Maar ik begrijp je getest en vergelijk wel. Ik doe dat zelf ook echt altijd als ik een positieve test heb. Al geef ik iedereen het advies om om de dag of om de 2 dagen te testen. maar zelf zou ik dan bang zijn dat ik een aantal dagen blij ben en hij dan ineens negatief is ofzo haha Maar bij mijn laatste zwangerschap liepen mijn testen op tot knaltesten en bij de echo was er niks te zien dus ook dat zegt niks. Ik zou willen dat ik net zoals sommigen vrouwen 1 test kan doen en dan stoppen en afwachten.
Lief! Het zegt inderdaad niks, want bij mijn MA had ik ook prachtige testjes. Maar voor nu stelt het me gerust hahaha. Zo en hoe, dat ik dat zou willen! Mijn zoontje was ongepland, daarbij had ik dus 1 test gedaan en dat was t kan t me niet voorstellen