Ik kan je geruststellen denk ik.. Kruidvat is troep... Ik heb me bij mijn eerste zwangerschap zo'n zorgen gemaakt toen ik een dikke streep op de predictor had en de kruidvat wit bleef! Ik heb er zelfs een klacht over ingediend (kreeg 2 nieuwe dus had er weinig aan). Pas met 6 weken had ik een duidelijke test. Als ik je de tip mag geven? Easy@home bijvoorbeeld. Lekker goedkoop (Amazon) 25 stuks voor €10,-. Ze worden niet snel donker, maar een oploop is goed zichtbaar.
Ok... Ik weet dat ik helemaal doorsla nu door te blijven testen en zou iedere andere persoon die hetzelfde doet voor gek verklaren denk Maar ik maak mezelf helemaal gek! Ik was al onzeker door de vage oploop & de tuurstreep 1u geleden van KV, deed me helemaal flippen... Een CB van zojuist... Denken jullie dat dit OK is voor NOD of NOD +1? Eisprong was 31/7 of 1/8...
Als je opnieuw test is het zaak de urine geconcentreerd te laten worden. Dus bv na 3 uur niet drinken (wel plassen). Maar van na een uur weer testen kan je urine niet heel geconcentreerd zijn. Daarnaast...die blauwe inkt testen zijn niet de meest betrouwbare.. Oploop zie je pas na 48 uur ongeveer. Soms al wel wat na 24. Maar dit is inderdaad je zelf gek maken..lastig he.
Hmm ik weet niet zo goed!! Want kijk je kan ook een innesteling op 12 dpo hebben gehad!! Dan is zo’n streep op 14 dpo / 15 dpo zo gek nog niet!! het is moeilijk voor ons allemaal (ook voor jou) om nu er iets over te zeggen!!! Ik weet het is moeilijk , maar blijf moed houden!! Misschien eens met Predictor proberen, wat de andere dame ook al aangaf! De zwangerschapstesten met blauwe inkt vloeistof zijn ook niet helemaal te vertrouwen..
Voor een test op 14 of 15dpo zal een test met blauwe inkt over het algemeen genomen gewoon betrouwbaar zijn. Op dit forum zijn ze niet zo populair, dus ik weet niet hoe een streep eruit kan zien verder bij deze termijn. Je kruidvat testen vond ik aan de lichte kant. Hopelijk zit het wel goed!
Dankjewel voor 't meekijken allemaal. Inderdaad afwachten... De bloedname as vrijdag zal duidelijkheid brengen. Ik hou jullie iig op de hoogte!
Hi allemaal, Het heeft niet mogen zijn... Donderdagnacht felle krampen gekregen + bloedverlies... Ik voelde eigenlijk gelijk meteen dat het niet goed zat. Bloedname gisterenochtend bevestigde dit ook, HCG was al gezakt tot 7
Ja, menstruatie duurde wel langer dan normaal maar 15 dagen na start menstruatie/miskraam was m’n ovulatie.
Ik had hetzelfde in mei met te licht oplopende testen. Na 5 dagen toch mijn menstruatie gekregen (HCG was 6, de dag voor vroege miskraam (vk) begon). Exact 14 dagen na start vk, voelde ik mijn ei. Ben daarvan nu 15 weken zwanger. Ging dus in mijn geval verrassend vlot. Had hier ook in het forum gepost ivm mijn testen en de afloop en kreeg een paar keer dezelfde ervaring mee toen (zwanger na vk) Dus zo’n cyclus kan heel snel hersteld zijn.. Ik hoop mee op een goeie zwangerschap voor je binnenkort!
Ik had na al mijn vroege miskramen direct een normale cyclus terug. Alleen na de miskramen bij 8+ weken was het wat in de war. Hcg is er al weer uit namelijk dus je kan eigenlijk gelijk weer zwanger worden als je dat wilt. Ik was ook na miskraam altijd vlot weer zwanger.
Oh klinkt hoopvol! Dan toch maar binnekort met ovulatietesten bekijken wanneer ik m'n eisprong ga krijgen! Laat ons hopen. Is er eigenlijk ergens "wetenschappelijk" bewijs dat je na een miskraam of vroege miskraam "sneller" zwanger wordt? Dit de laatste dagen al vaker gehoord...
Ja weet even niet meer welke studie maar ze laten zien dat de meeste vrouwen binnen 6 maanden weer zwanger zijn ipv een jaar wat normaal gezegd wordt. Eenmaal ooit zwanger is namelijk bewijs dat je zwanger kan worden dus zal er ergens iets goed zitten