richting de piek?? Wie kan mij helpen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Tilleke, May 21, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Hoi lieve meiden,

Ik heb al sinds donderdag krampen en steken bij liezen en baarmoeder. Woensdag avond, gisteren avond en vanmorgen geklust. Ik heb dan ook tijdens het klussen gevoelig en steekt bij mijn baarmoeder en liezen.
    Ik test sinds dinsdag en sindsdien alleen maar negatieve testen. Wel wat vruchtbaar slijm gespot van de week. Net weer getest en toen zag ik dit ( nu kv test omdat sensitest op was). Wat denken jullie.. Zit hij er aan te komen?! Morgen nog eens testen of vanavond nog?

Attached Files:

2. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Hier wat duidelijkere foto

Attached Files:

3. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

Nov 29, 2014
    1,365
    571
    113
    Lastig in te schatten omdat het een andere test is. Volgens mij is kruitvat beetje gevoeliger dan die andere test. Als ik zo'n streepje heb dan zit het er bij mij wel aan te komen maar ik heb niet echt knallers op ovulatietesten. Zou nu wel twee keer per dag gaan testen.

Edit: Ik zie je dat je op verschillende tijden test. Ik zou proberen rond dezelfde tijd te gaan testen anders kan je je piek alsnog missen! Dus bijvoorbeeld elke dag rond 12 uur en wanneer je dan twee keer gaat testen ook nog in de avond tussen 18:00 en 19:00. Dat doe ik in ieder geval.

4. druppeltje

May 19, 2016
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    ...

5. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Thanks Dalysa!
    Ja klopt die dinsdag en woensdag heb ik in de avond getest omdat ik overdag moest werken en het niet ging. Nu heb ik de laatste 3 gedaan om 11.00/11.30h en dan ook een aantal uur niet gedronken van tevoren.
    Vorige keer gebruikte ik ook de testen van kv en vond ik wel wat fijner dan de sensitest moet ik zeggen.

6. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Helaas zegt oplopend niks pas als beide gelijk of donkerder zijn komt je piek binnen 24/48 uur

7. candle85

candle85 Actief lid

Jun 19, 2015
    484
    67
    28
    Ik zou vanavond nog eens testen!

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Dit zegt nog niets hoor.Ovulatietesten kunnen vaker op en aflopen voor je een knaller hebt,of een knaller uit het niets...alles kan.Gewoon elke dag blijven testen,dan mis je je piek niet.

9. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Ik gooi er vanavond nog maar een test tegenaan voor de zekerheid!
    Voelen jullie meiden ook die krampen en steken vlak voor positieve test of je eisprong?

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Krampen en steken duiden veelal op de laatste groeispurt van je follikels waarna na een dag of 3/4 je daadwerkelijke eisprong plaatsvindt waar je veelal niks van merkt.

Ik zou de komende dagen dus zeker doorgaan met ovulatietesten en desnoods 2x per dag testen.

11. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Ik heb gisteren eind van de middag weer getest en toen was de streep weer lichter :(
    Net weer getest en weer een lichte streep. Kan het misschien zijn dat ik mijn piek heb gemist? De krampen en steken zijn nu ook een heel stuk minder.

Vorige maand spotte ik mijn piek ook in de ochtend om 9u (geen ochtendurine) en was die rond 11.30u en 15.00u weer lichtere streep. Nog wel donker maar niet meer zo positief als die van 9.00u.
    En die test van gisteren was dus hetzelfde als die ik de vorige cyclus in handen had een paar uur na mijn piek.
    Misschien dat ik in de nacht dan de piek had ofzo?!

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Op welke cyclusdag zit je nu en hoe lang duurden je laatste 4 cyclussen?

Zonder positieve ovulatietest waarbij beide streepjes minstens even donker zijn, nog geen LH-PIEK en nog geen eisprong! Je kunt er natuurlijk vanuit gaan je piek al te hebben gehad zonder positieve ovulatietest, maar dan neem je wel het risico dat je je eisprong mist.........

Ik zou nog minstens een paar dagen tot een week blijven door testen.

13. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    #13 Tilleke, May 22, 2016
    Last edited: May 22, 2016
    Dit is pas mijn tweede ronde. Ik zit nu op cyclusdag 18. De vorige ronde testte ik positief op dag 18 en had ik dag 18 mijn eisprong. Mijn cyclus was dus 31 dagen.
    Ik blijf gewoon voor de zekerheid door testen en door klussen om de dag en zo nu en dan een keertje extra hihi

Share This Page