Toch spontane eisprong gehad... nu 2 weken wachten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KiDi, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey iedereen

Mijn man en ik zijn november 2014 gestopt met de pil in de hoop snel een tweede kindje te krijgen. Ons eerste kindje kregen we spontaan na 4 maanden proberen. Deze keer was het echter na 14 maanden nog niet gelukt, wat ook niet verwonderlijk is gezien er in het verleden PCO bij mij werd vastgesteld. Afgelopen maandag had ik een afspraak met de gynaecologe en tot mijn verbazing zag ze via een echo 2 grotere follikels zitten (1 links en 1 rechts) die nog verder moesten rijpen. Daarom kreeg ik gisteren een vervolgecho om te kijken of ze goed zouden rijpen om eventueel een inspuiting te krijgen om een eisprong te stimuleren. Wat bleek... de beide eitjes waren niet meer te vinden dus ik heb toch een spontane eisprong gehad! Woensdag- en gisterenavond hebben mijn man en ik gevreeën, dus bestaat de kans dat we het juiste moment uitkozen. Nu is het natuurlijk nog "lang" wachten. Ik was na de echo zo opgelucht dat het zonder medicatie toch tot een eisprong was gekomen. Anderzijds komen er nu toch heel wat vragen/bedenkingen naar boven... Komt dit bekend voor bij iemand? Wie was er zwanger na een soortgelijke situatie? :(

2. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Nou gelukkig maar. Heb je de eisprong niet gevoeld? of opgemerkt dat je rekbaar slijm had?

Ikzelf ben ook nog aan het wachten op een eisprong..

3. tiana81

tiana81 Lid

11 jun 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed zeg! En wat spannend! Ik duim voor jullie mee :)

4. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na 14 maanden vanalles te voelen en blijkbaar verkeerde veronderstellingen te maken, durf ik niet meer op mijn lichaamssignalen af te gaan...
    Hopelijk voor jou snel een eisprong!!

5. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, vandaag na 2 LANGE weken wachten mocht ik eindelijk testen! Vol verwachting getest maar helaas... negatief! 😠 Ik was zoooo teleurgesteld. Had stiekem toch gehoopt dat het eindelijk eens raak zou zijn. Maar langs de andere kant nog geen menstruatie. Kan ik nog hopen dat ik later positief test of is dit ijdele hoop? Maw iemand neg getest op nod die later toch zwanger bleek?

Deel Deze Pagina