Mag ik vragen waarom je door blijft testen, gewoon uit nieuwsgierigheid hoor? Ze zijn duidelijk positief gefeliciteerd!
Ik snap je vraag hoor, en snap het zelf ook niet helemaal haha Ik denk gewoon een stukje geruststelling voor mezelf. Ik heb 3 goede zwangerschappen en 3 gezonde kinderen. Ik voel me uiteraard heel bevoorrecht als ik sommige verhalen lees op het forum hier. Ik ben deze zwangerschap meer bang dat het niet goed zal gaan. Niet dat ik het gevoel heb dat het mis zit, maar ben me bewust van alle complicaties die er kunnen komen. En ik denk vaak. 3x gezond zwanger en prachtige kinderen, dat kan bijna niet goed gaan een 4de keer. Ik weet dat het misschien onzin klinkt voor sommigen maar zo voel ik me nu eenmaal... Mijn moeder haar 4de zwangerschap is na 22 weke beeidigd omdat het hartje van mijn zusje niet meer kloptte... Misschien dat dit ook mee speelt. maar goed 4,5 week of 20 weken is nogal een verschil. Het kan altijd nog mis gaan. Maar voor nu vind ik de extra bevestiging wel fijn. Even met beide benen op de grond.
Ik snap je helemaal! Hier 2 goede zwangerschappen met 2 gezonde kids en 2 miskramen waarvan de laatste afgelopen juni. Ik begrijp dat het je gerust stelt dus dan gewoon lekker doen hihihi was gewoon benieuwd omdat ik het tegenwoordig zo vaak hoor/zie dat er door getest word misschien ben ik er wel te nuchter voor hahahahah