hey, even een korte schets van de situatie. Ongeveer 5 dagen voor nod heb ik pijn in mijn liezen gekregen en krampen in onderbuik.(heb echt nog nooit last gehad van pms) Op 30 juni toch een bloeding gekregen maar was anders dan normaal (normaal veel last va, stolsels en vuil bloed nu in het begin een klein beetje bruin dan helderrood met af en toe wat slijm) 3dagen en half heeft het geduurd, maar de pijn in mijn lies en ondertussen ook nog lage rugpijn is nog steeds niet weg . Ook speelt ijn maag er hard op( ik heb honger , eet 3 happen en krijg niets meer binnen , ook veel boeren na eten of drinken) Ik heb enkele testjes gedaan en dit is het resultaat , volgens mij allemaal negatief ... weten jullie wat dit kan zijn ? grtjs
Ontpillen misschien nog? Weet niet hoelang je al probeerd? Een vrouwenlichaam is het meest onvoorspelbare ding heb ik de afgelopen tijd geleerd.
Ben je regelmatig ongesteld? Hoe lang duurden je laatste cyclussen? Weet je wanneer je eisprong is geweest?
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat het kan zijn, alleen mijn testen zijn ook zo vaag van de kv.... en ik ben al 3 dagen overtijd...
ik zou even naar de huisarts gaan.... kan ook een BBZ zijn namelijk als je pijn in je lies hebt, buikpijn en misselijk bent...