Bijna 5 weken en nu pas een duidelijke positieve test....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AzA, 4 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AzA

AzA Niet meer actief

Hoi dames!

Ik word helemaal gek van de onzekerheid. Ik heb zo'n behoefte aan duidelijkheid. En ik weet dat het een kwestie van afwachten is.

Afgelopen zondag of maandag was mn nod. De testen op die dagen waren heel licht. Het liep wel een beetje op. Zie het rijtje kruidvat testen. Die laatste donkere test is dinsdag geweest.

Vervolgens ben ik die nacht gaan bloeden. Ik dacht dat het veel zou zijn maar uiteindelijk bleef het bij bruin/rood en de volgende dagen was het alleen nog maar wat bruine afscheiding.

Die dagen daarna ben ik met de action gaan testen. De foto met 2 testen was van gisteren en de foto met 1 test is van net. En die is best donker eindelijk! (Die laatste test staat in de volgende reactie.)

Vandaag dus 4+5 dagen zwanger. Ook heb ik woensdag bloed laten prikken op hcg. Daar krijg ik vandaag de uitslag van en maandag ga ik weer bloed prikken. Dit ook om een eventuele bbz uit te sluiten. (Heb een bbz 2.5 jaar geleden gehad)

Ik vind het zo spannend allemaal. Beetje bloedverlies gehad dhs en testen die super langzaam oplopen.

Is er nog een beetje hoop op een goede zwangerschap?

2. AzA

AzA Niet meer actief

Dit is dus de test van vandaag.

3. Drvm

Drvm Actief lid

16 okt 2015
    171
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie je streepje heel mooi oplopen! Ook je laatste test is prachtig! Maak je niet teveel zorgen over de bloeding, en wie weet stijgt je hcg wat langzaam, denk dat je pas na de 2e bloedtest een conclusie kan gaan trekken. Succes meis (en geniet een beetje van je posi testen!!)

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hij is wel mooi opgelopen. Het is niet raar dat je nu pas een hele donkere test hebt volgens mij hoor.. Gefeliciteerd iig. Hoop voor je op een goede zwangerschap :)

5. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik vind ze ook mooi oplopen. Gefeliciteerd!

6. AzA

AzA Niet meer actief

Met mn zoontje had ik op nod al zo'n duidelijke test.

Ik word er echt onzker van. Ik moet ook eigenlijk gewoon kappen met die testen. Maar dat geeft me nu toch soort van een beetje duidelijkheid. Uiteindelijk is het de echo die echt die duidelijkheid kan bieden.

Maar oke, ik moet me niet druk maken dus... *zucht* hoe bedoel je, je kan je zelf helemaal gek maken.:):)

7. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Misschien heb je wel een hele late innesteling gehad en ben je misschien wel te vroeg begonnen met testen :) Dan kan het heel goed dat je nu pas duidelijke testen hebt.

En uiteraard van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

8. Maarit

Maarit Lid

21 jan 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zie duidelijke streepjes hoor! :) Gefeliciteerd

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    de testen lopen op dat is duidelijk. Maar ik snap je zorgen omtrent BBZ omdat HCG dan juist vaak wat langzamer stijgt. Ben je heel zeker van je eisprong d.m.v. ovulatietesten of temperaturen? Want anders kan je eisprong later zijn geweest dan je denkt. Stel je eisprong was paar dagen later. Dan schuift je NOD ook op en zit je misschien nu wel rond NOD.

10. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Loopt netjes op hoor!

11. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Mooie test! Gefeliciteerd!

12. AzA

AzA Niet meer actief

Nee ik heb niet getempt of ovulatie testen gedaan. Kheb eigenlijk altijd wel een cyclus van 28 dagen met heeeel soms een uitschieter naar 29 dagen. Vandaar dat ik altijd wel een beetje weet welke tijd ik vruchtbaar ben.
    Maar goed, het zou zomaar idd kunnen dat het deze cyclus helemaal anders is. Zou wel vreemd zijn. Maar het kan. :)

13. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Aza ben benieuwd naar de uitslag van je HCG! Die van mij is ook verdubbeld en ik bloed heel erg veel. Voor nu dus nog gewoon positief blijven. Je testen zien er hoopgevend uit!!!!

14. Logan

Logan Niet meer actief

Hij is mooi opgelopen meid! :)

15. AzA

AzA Niet meer actief

Oh wat spannend ook voor jou! Ben heel benieuwd hoe het afloopt bij jou. :)

Ik probeer ook positief te blijven. Maar ergens heb ik ook gewoon het gevoel dat het niet goed is. Nja dat vind je vast herkenbaar. Hopen dat het allebei plakkerds zijn! :)

16. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    100% herkenbaar ik voel me niet zwanger heb geen symptomen meer. Ik voel me gewoon ongesteld wat ik ook ben. Maar blijkbaar is er wel iets aan het groeien dus op hoop van zegen:)

17. Logan

Logan Niet meer actief

Wat was de waarde van vandaag dan? :) of weet je nog niks?

18. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ziet er goed uit, hopelijk lopen je waardes ook mooi op.

Succes!

19. AzA

AzA Niet meer actief

Sorry, helemaal vergeten te antwoorden op de vraag betreft mn waarden van mn hcg gehalte. Die stond afgelopen woensdag op 90.
    Voor dat termijn een prima waarde.

Mn vk had ook aangeboden om maandag aan het einde van de dag even langs te komen voor een inwendige echo. Super lief van dr! Wss zal er niet veel te zien zijn. Maar ik moet maandag ook prikken weer en ik hoop diezelfde dag nog de uitslag te krijgen. Ik hoop dat het goed gestegen is dan! :)

20. AzA

AzA Niet meer actief

Vandaag toch wel echt een knaller. :D

Ik ben heel erg benieuwd naar mijn volgende bloedtest. Maa ik ben nu toch wel wat hoopvoller. :)

Deel Deze Pagina