Oplopende positieve testen na menstruatie

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alexa82, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja ik had ook knaltesten uiteindelijk :) nou dat je zwanger bent twijfel ik niet over hoor! ;)

2. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Nou, ik heb vandaag weer een cb digital gedaan en Niet zwanger. Dus dan was het toch een hele prille miskraam. Ik hoef me tenminste geen zorgen te maken dat het een bbz was oid.

Ben heel benieuwd naar je echo!

3. Alexa82

Alexa82 Lid

11 sep 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb echo gehad en er was verdikt baarmoederslijmvlies te zien, passend bij een prille zwangerschap. Zelf denk ik 5,3 tot 5,5 weken te zijn. Ik denk dat het goed nieuws is, maar blijf onzeker!
    Over een week weer een echo, blijft dus spannend!

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Wauw Alexa, wat fijn!
    Heb je al een CB digital gedaan? Zou als ik jou was wel nieuwsgierig zijn wat die zegt! :)

5. Alexa82

Alexa82 Lid

11 sep 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, niet gedaan. Ben ook wel benieuwd, maar hoop dat het volgende week wat duidelijker is. Maar zolang ik geen pijn heb en bloedingen zal het goed zijn. Ze zag ook niets in m'n eileiders, dus dat is ook geruststellend!
    Maar ben wel opgelucht dat er iets te zien was! Iemand ervaring met een vroege echo waar nog niet veel op te zien was?

6. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!

Als ze verdikt baarmoederslijmvlies heeft gezien zal het helemaal goed zitten. Was het eerste dat ze bij mij toen hadden opgemerkt.
    Was je bij de verloskundige? Bij de gynac hadden met heel technologisch apparatuur al wel misschien iets kleins gezien, maar dat hoeft niet per see.Tis nog erg pril natuurlijk.

7. Alexa82

Alexa82 Lid

11 sep 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie, ik merk dat ik het erg moeilijk vind om positief te zijn... Misschien omdat we zo hoopten dat we iets zouden zien! En als je zoekt lees je dat veel vrouwen wel vroeg wat zagen op de echo. Maar jouw reactie helpt ook weer.

Hoe gaat het met jou? Want je zit nu in Gent en weten ze ook wat er aan de hand is gezien de medicijnen die je nu krijgt? België loopt toch echt wel voor op Nederland zeg!

8. Jennah1989

Jennah1989 Actief lid

2 okt 2013
    168
    0
    0
    ik zit precies in het zelfde schuitje!
    2 weken geleden was ik ongesteld geworden, precies op nod
    het duurde maat 3 dagen maar was wel normaal kwa bloed en krampen

afgelopen zondag deed ik een ovulatie test en die was zo extreem positief dat ik het vreemd vond
    maandag een action zw test gedaan en die was positief! toen een kv en cb gedaan, kv dikke strepen, cb 2-3 weken zwanger!
    vandaag was de test nog donkerder.. maar op de echo vandaag niets te zien behalve een hele grote bloedvlek! of we hebben te vroeg gekeken en de bloedvlek is oud bloed

of de bloedvlek is een teken van een aankomende miskraam

ik mag volgende week terug voor een echo
    wat een onzekere week dit :(

9. Alexa82

Alexa82 Lid

11 sep 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad zelfde situatie! Wat een spanning he...

Bij mij zag ze wat vocht zitten bij de baarmoedermond, maar ze kon niet zeggen wat het was. Had jij ook verdikt baarmoederslijmvlies?

10. Alexa82

Alexa82 Lid

11 sep 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas is het een bbz...
    We moeten zaterdag terugkomen om m'n hcg te prikken, deze is nu boven de 1500 en er is niets te zien op een echo. We zijn erg verdrietig, weer niet zwanger en nog gevaarlijk ook.

11. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Bah wat rot Alexa. Heel erg veel sterkte!!

12. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Och wat naar... Het komt me allemaal ook erg bekend voor het het gaat, hoewel bij mij het embryo zelf is gestopt met groeien.
    Hele dikke knuffel!!!

13. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Oh wat erg....Ik leef heel erg met je mee!

Heel veel sterkte!

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heel veel sterkte!!

15. Jennah1989

Jennah1989 Actief lid

2 okt 2013
    168